Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5d ii *** a900 *** d700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 5d ii *** a900 *** d700

Ik wil graag deze test hier even kwijt http://theonlinephotographer.typepad...s-nikon-v.html

Ik plaats die niet om hier weer wat over en weer gescheld te moeten lezen. Het is één opinie van een redelijk gekende reviewer, niet meer en niet minder.

Tom
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Re: 5d ii *** a900 *** d700

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
    Ik wil graag deze test hier even kwijt http://theonlinephotographer.typepad...s-nikon-v.html

Ik plaats die niet om hier weer wat over en weer gescheld te moeten lezen. Het is één opinie van een redelijk gekende reviewer, niet meer en niet minder.

Tom
    Goed samengevat van de reviewer Maar geen replies in bijna een hele dag Het zal vast wel die laatste lijn zijn die het 'm deed

Al deze camera's zijn redelijk grensverleggend, ieder op hun eigen vlak. Nuja, ik zit nu toevallig bij Nikon en heb net de D700 gekocht voor zijn geroemde eigenschappen, maar zou toch ook graag de 24MP sensor uit de D3X in een kleinere en goedkopere body zien. Nog even afwachten dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
      maar zou toch ook graag de 24MP sensor uit de D3X in een kleinere en goedkopere body zien.
      Neem het prijsverschil tussen een D3 en D3x en tel dat op bij de prijs van een D700 en dus nog steeds heel duur.......
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Neem het prijsverschil tussen een D3 en D3x en tel dat op bij de prijs van een D700 en dus nog steeds heel duur.......
        D700x voor 2000 euro meer dan de D700 ?

Prijzen blijven dalen, maand na maand, jaar na jaar.

Prijsverschil tussen 5D en 5DII is vandaag beperkt tot 1000 euro.
        En in vergelijking met 3 jaar terug is het verschil - 1000 euro.

Comment

Nog niet dikwijls een review gelezen waar de auteur zo zijn best doet om iedereen een plezier te doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Nog niet dikwijls een review gelezen waar de auteur zo zijn best doet om iedereen een plezier te doen.
            Waarschijnlijk heeft hij op BD ondervonden dat dit de enige manier is om geen merkoorlogen op te starten . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Waarschijnlijk heeft hij op BD ondervonden dat dit de enige manier is om geen merkoorlogen op te starten . . .
              Of hij heeft echt de moeite genomen de camera's te gebruiken zonder vooroordeel en gemerkt dat er niet zoiets is als één goeie en al de rest slecht...
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                .... Maar geen replies in bijna een hele dag Het zal vast wel die laatste lijn zijn die het 'm deed
                Verbaast me niet echt dat er zo weinig reakties op komen.Enige tijd geleden postte ik DEZE REVIEW en daar zijn toen ook weinig of geen reakties op gekomen.

Op pagina 4 staan vergelijkende foto's van 5D MKII, D700 en A900 op alle ISO's en daar kan je zelf zien of Canon het "overpushed" heeft met de 5D MKII of niet.
                Danny's Photosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                  Of hij heeft echt de moeite genomen de camera's te gebruiken zonder vooroordeel en gemerkt dat er niet zoiets is als één goeie en al de rest slecht...
                  Nuchtere conclusie
                  Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                    Je conclusie zal inderdaad wel kloppen.

Het is zo nogal vaak met de release van een nieuwe camera.Er wordt veeleer aan pixelpeeping gedaan en eenzijdig naar bepaalde karakteristieken van de camera gekeken ipv naar het geheel.

Wil je kleinere en makkelijker te bewerken bestanden met zeer goede prestaties op hoge ISO's koop je dan een D700.Wil je extra detail gekoppeld aan ook mooie prestaties op hoge ISO's koop je dan de Canon.Het ietsje meer ruis dat de Canon geeft vanaf ISO 3200 kan je nadien in je workflow makkelijk verwijderen.Dus waarover gaat de hele heisa dan eigenlijk?
                    Danny's Photosite

Comment

Het gebeurt wel vaker dat iemand me niet wil geloven dat ik met een 400D werk
                      2 jaar oud.. endan? NU, na 2 jaar begin ik wat op de grenzen te stoten, en ben ik van plan om te updaten.

Comment

Working...
                      X