Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fz50 of fz28

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fz50 of fz28

sta op punt mij een van deze 2 toestellen aan te schaffen
    maar sta in twijfel tussen de fz50 of de fz28

dus alle info welkom
    Panasonic FZ 150

Re: fz50 of fz28

ik heb de fz50 nu bijna 2j en ik moet zeggen; ik heb er geen moment spijt van gehad.
    ik verkoop hem trouwens voor 300euro 2e hands met 2gb kaart; 2 batterijen, tas en groothoeklens.
    zie forum te koop.
    Whatever you can do, or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door garamondi Bekijk bericht
      ik heb de fz50 nu bijna 2j en ik moet zeggen; ik heb er geen moment spijt van gehad.
      ik verkoop hem trouwens voor 300euro 2e hands met 2gb kaart; 2 batterijen, tas en groothoeklens.
      zie forum te koop.
      en de reden van de verkoop , ander toestel of overschakeling
      Panasonic FZ 150

Comment

ik krijg de kans om redelijk goedkoop een reflex te kopen en dacht dat de tijd nu rijp was om over te schakelen.
        Dus zeker niet omdat er neg zaken zijn met de FZ50;
        gewoon een evolutie in mijn fotografische wensen.
        Whatever you can do, or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it.

Comment

Als je de twee toestellen gaat vergelijken...
          Voordelen FZ28 : meer zoom en vooral meer groothoek. Nieuwer toestel dat compacter is en ook meer nieuwigheden op het toestel heeft.
          Voordelen FZ50 : de manuele zoomring, robuuster, uitbreidbaar met externe flash (Olympus/Panasonic...), heel makkelijk manueel te werken door de twee instelwieltjes.

Voor jezelf uitmaken wat het belangrijkst is... De dag van vandaag zou ik zeker voor de FZ28 gaan.

Comment

Working...
          X