Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Cash back !!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony Cash back !!

Ja, zij moeten het aankrijgen voor 15 januari, en als je niets krijgt moet je reageren voor 15 februari...
    Heb jij vlot je geld gekregen?
    Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Ik heb de twee streepjescodes die tegen de doos geplakt waren er afgepruld en opgestuurd, is dit dan verkeerd?
      about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
        Ja, zij moeten het aankrijgen voor 15 januari, en als je niets krijgt moet je reageren voor 15 februari...
        Heb jij vlot je geld gekregen?
        Ik ben nog wachtende , ik vermoed dat ze alles na 15/01/08 gaan overschrijven.......... wishfull thinking.....

Comment

Re: Sony Cash back !! - nog niks gekregen!

Heeft er al iemand zijn centen gezien?
          Ik ben ook nog in blijde verwachting.

Comment

Re: Sony Cash back !! - nog niks gekregen!

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Heeft er al iemand zijn centen gezien?
            Ik ben ook nog in blijde verwachting.
            daar moet je wat op wachten, kan 2 a 3 maanden duren

Comment

Voor zover ik het goed gelezen heb in de voorwaarden , wordt die 10% teruggestort binnen de maand na ontvangst van het volledig ingevuld formulier,streepjescode en copie factuur.
              Op 23dec heb ik alle nodige info aangetekend verstuurd om zeker te zijn dat het aankomt ( op de aankoop van een A900 is dat wel de moeite) , maar voorlopig nog géén centen gezien.
              Uitgaande van het mogelijke feit dat sommige firma's sluiten tijdens de feestdagen en ze mijn gegevens pas ontvangen hebben op maandag 5 januari zal ik nog even geduld uitoefenen.
              Er stond wel nadrukkelijk bij dat deze aktie vroegtijdig kon beeindigd worden
              Als ik op 5 febr.nog géén centen gezien heb ga ik toch telefoneren of mailen totdat ik ze heb !!!
              Mensen lokken met mooie voorwaarden en ze dan niet nakomen....niet bij den deze !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mavan Bekijk bericht
                Voor zover ik het goed gelezen heb in de voorwaarden , wordt die 10% teruggestort binnen de maand na ontvangst van het volledig ingevuld formulier,streepjescode en copie factuur.
                Ik vermoed dat er wat vertraging opzit met de feestdagen, heb mijn centjes ook nog niet ontvangen.
                about.me/stijnv

Comment

Je kon insturen tot 15 januari, misschien doen ze alles in één keer?
                  In elk geval moet je voor 15 februari contact opnemen als je je geld dan nog niet hebt gekregen.
                  Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Zo had ik het ook begrepen/gelezen.
                    Mijn documenten zijn op 5 of 6 januari op de post gegaan,
                    maar ik heb ook nog niets op mijn rekening zien verschijnen.
                    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Hier eveneens, nog niets gezien..............mail is verzonden

Comment

Hoi allemaal, is deze actie geldig ook voor een sony alpha die aangeschaaft is op juli 2008?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door artuzzo Bekijk bericht
                          Hoi allemaal, is deze actie geldig ook voor een sony alpha die aangeschaaft is op juli 2008?
                          Want de actie loopt van 01/11/08 tot en met 31/12/08.........

Comment

Helaas!!!

Comment

OPPASSEN !!!!

Ik krijg vandaag van Promo Full HD een brief dat ik mijn rekeningnr. niet of verkeerd zou ingevuld hebben op mijn aanvraagformulier en dat ik voor 6/2/2009 deze brief moest terugzenden met het juiste rekeningnr.
                              IK ben iemand die alles 10x nakijkt en het lijkt mij bijna onmogelijk dat de door mij verstrekte info foutief zou zijn.
                              Dit ruikt naar een vertragingsmaneuver vermits ik reeds op 23/12/2008 mijn aanvraag aangetekend verstuurd heb (5 weken geleden dus) en ze nu pas zien dat het nt. foutief zou zijn en ik nu ineens op een paar dagen tijd alles io moet zetten. !!
                              Telefoneren naar die dienst blijkt een onmogelijke opdracht wegens steeds bezet !
                              Ik heb ondertussen al gemaild en mijn brief vertrekt vandaag nog.

Comment

Dit is het antwoord dat ik gekregen heb.
                                Ze hebben op zijn minst het fatsoen om te reageren op een redelijke termijn. De centen heb ik nog niet op mijn rekening gezien. Als ze er eind deze week niet zijn, dan horen jullie het hier.
                                Het mailadres van deze firma heb ik via Sony Support gekregen.

Geachte,

Wij hebben uw dossier nagekeken en de overschrijving zal op het einde van deze maand aangemaakt worden voor de som van 44,89€ op rekeningnummer 7xxxxxxxxx.

Met vriendelijke groeten

PromoControl, by High Co
                                Tel: + 32 2 352 01 70
                                Fax: + 32 2 352 01 75
                                Mailto : sony@promocontrol.com
                                Visit our website : www.promocontrol.com

Comment

Working...
                                X