Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe canon reflex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe canon reflex

    Hallo allemaal

    Ik ben van plan een canon DSLR te kopen van +-1000 € , maar dacht er nu aan: komt er geen nieuwe uit, binnenkort? dan zou ik eventueel deze kopen

    Groetjes

  • #2
    Re: Nieuwe canon reflex

    Wil je iets die aan uw verwachtingen voldoet of wil je gewoon het allernieuwste als gadget?
    Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
    Fuji : Fuji X10

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe canon reflex

      Wat is de vraag?

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe canon reflex

        Ik ben van plan een canon DSLR te kopen van +-1000 € , maar dacht er nu aan: komt er geen nieuwe uit, binnenkort? dan zou ik eventueel deze kopen
        Vermits de 50D nog maar net uit is, denk ik niet dat er rap nog iets extra gaat komen.

        Met een beetje zoekwerk hier op het forum, had je al veel wijzer geworden over de laatste nieuwigheden en de tijd waarop een model ongeveer vervangen wordt bij Canon...

        Dit draadje was dan overbodig geweest...
        - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe canon reflex

          Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
          Wat is de vraag?
          wel in het onderwerp staat ' nieuwe canon reflex met een vraagteken '

          De vraag is dus: Nieuwe canon reflex binnekort?

          voor alle duidelijkheid again:

          KOMT er BINNENKORT een nieuwe canon REFLEX camera uit?

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe canon reflex

            Oorspronkelijk geplaatst door MR.IPHONE Bekijk bericht
            wel in het onderwerp staat ' nieuwe canon reflex met een vraagteken '

            De vraag is dus: Nieuwe canon reflex binnekort?

            voor alle duidelijkheid again:

            KOMT er BINNENKORT een nieuwe canon REFLEX camera uit?
            JA... in MAART 2009.

            Zoals elk jaar; de laatste 8 jaar.

            En als ik gelijk krijg dan kan je die kopen voor slechts 4500 euro.

            Tevreden ?

            Edit:
            En nog even opmerken dat als een producent vooraf zou aankondigen dat de huidige voorraad wordt vervangen, deze voorraad alleen nog zonder winst kan verkocht worden.
            Er zijn uitzonderingen op deze regel, zoals bijvoorbeeld de Sony A900, maar dan alleen omdat er op dat moment nog geen vergelijkbaar Sony product was.
            De voor aankondigng van Sony heeft ervoor gezorgd dat de concurrenten 6 maanden de tijd kregen om te reageren: Resultaat 5DII en D3X tegen de A900.

            Jan.
            Last edited by Jan_10D; 7 december 2008, 18:57.

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe canon reflex

              In mijn zoektocht naar een eerste DSLR kwam ik ook op dit forum terecht.

              Aanvankelijk ontdekte ik veel nuttige informatie (nu nog steeds), en dacht ik te maken hebben met een deftig en professioneel forum.

              Na het doornemen van huidig topic, begin ik toch te twijfelen.

              Al mag de vraag van de TS zoals ze dat hier noemen nog zo stom lijken voor sommigen, waarom dan altijd zo'n ellenlange reeks dwaze antwoorden of onderlinge vetes tussen Nikons, Canons, L-lenzen en diets meer. Een simpele 'Neen' of 'Nog niet geweten' had de Ts ook al geholpen.... Voor al de rest kan men hier zijn gangen gaan bij het ChitChat-gebeuren, dacht ik..

              Mvg

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe canon reflex

                Oorspronkelijk geplaatst door MR.IPHONE Bekijk bericht
                Hallo allemaal

                Ik ben van plan een canon DSLR te kopen van +-1000 € , maar dacht er nu aan: komt er geen nieuwe uit, binnenkort? dan zou ik eventueel deze kopen

                Groetjes
                €1000 body alleen dan waarschijnlijk?

                Ik heb een vermoeden met de update van de 50D en 5Dm2 dat ze het middensegment even met rust zullen laten en eerder met een update van de 450D komen. (€ ~600)
                Het topsegment opnieuw updaten met een 1dm4 zou ook maar zot zijn denk ik. Omdat je niet 2-jaarlijks zoveel zal investeren in een nieuwe body.

                Je kunt misschien ook even toelichten of je een toestel zoekt als beginner, semi-pro,...

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe canon reflex

                  Een duidelijk antwoord op je vraag voor jouw budget komt er binnenkort GEEN nieuwe SLR uit...


                  Jouw opties voor Canon

                  1000D met wat lensjes
                  450D met wat minder lensjes
                  40D met nog wat minder lensjes
                  50D met een lensje

                  Wat voor lensjes? Tja..dat hangt dan weer af van wat je er mee wil gaan doen
                  Mijn objectieven zijn all round...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe canon reflex

                    Ondertussen enkele off topic berichten verwijderd.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe canon reflex

                      Meestal komt er om het jaar een nieuw model op de markt (bij Canon en Nikon)
                      Maar de laatste tijd is dat iets binnen een jaar.
                      Ik denk niet dat iemand kan zeggen, wanneer er een nieuwe camera gaat komen.
                      Als je kijkt wat er nog meer aan nieuwe functies kan bij komen is dat niet veel.
                      Misschien nog meer mbtjes en misschien nog wat het product verschilt met anderen.
                      Filmen of misschien toch een verrassing.
                      Als je daar op wilt wachten goed dan, maar blijf niet te lang wachten.
                      Want daarna komt er weer een nieuwe camera.
                      Wat wel uitmaakt, is de aankopen van lenzen, die gaan veel langer mee.

                      P.S. even wachten??
                      Ik denk dat je in mei of juni meer weet.
                      Want dan komt meestal het nieuws los.

                      Groetjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe canon reflex

                        Nieuwe modellen die net op de markt zijn, daar betaal je ook een prijs voor.
                        Ik ben op zoek naar een MB-20.

                        Comment

                        Working...
                        X