Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop van een Nikon D90 in het buitenland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aankoop van een Nikon D90 in het buitenland

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en bijzonder verrast door de schat aan info die hier te vinden is.

Ik sta op het punt (spannend.... ) een Nikon D90 aan te kopen en hoop dat jullie mij kunnen/willen 'assisteren' bij mijn vraag:

zou het aangeraden zijn om via onderstaande link een camera te kopen of hebben mensen reeds ervaring met deze firma. Het scheelt toch wel wat geld in vgl. met Konijnenberg. Ik heb reeds een email gehad van deze firma dat het apparaat een nederlandstalige menustructuur heeft.

Of zou konijn zijn prijs verlagen tot dit niveau als ik het hen zou melden...

Alvast nen dikke merci voor de hulp !
    D.
    FUJI X-T1
    FUJI X10
    Fuji 35mm f1.4 / Nikkor 50mm f1.8 / Tamron 16-55mm f2.8

Re: aankoop van een Nikon D90 in het buitenland

Oorspronkelijk geplaatst door davekeman Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en bijzonder verrast door de schat aan info die hier te vinden is.

Ik sta op het punt (spannend.... ) een Nikon D90 aan te kopen en hoop dat jullie mij kunnen/willen 'assisteren' bij mijn vraag:

zou het aangeraden zijn om via onderstaande link een camera te kopen of hebben mensen reeds ervaring met deze firma. Het scheelt toch wel wat geld in vgl. met Konijnenberg. Ik heb reeds een email gehad van deze firma dat het apparaat een nederlandstalige menustructuur heeft.

Of zou konijn zijn prijs verlagen tot dit niveau als ik het hen zou melden...

Alvast nen dikke merci voor de hulp !
    D.
    het prijs verschil tussen konijn en deze ebayer is 120 Eur. En dan moet je nog de verzending tellen vanuit de UK. Ook je garantie is veel beperkter dan wat je momenteel in Belgie kan hebben (24 maand via Nikon Europe)

Het prijsverschil is het risico niet waard.
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

Comment

Re: aankoop van een Nikon D90 in het buitenland

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
      het prijs verschil tussen konijn en deze ebayer is 120 Eur. En dan moet je nog de verzending tellen vanuit de UK. Ook je garantie is veel beperkter dan wat je momenteel in Belgie kan hebben (24 maand via Nikon Europe)

Het prijsverschil is het risico niet waard.
      ebay ok voor kleine prullen of accesoires maar voor een body zou ik voor 120 € het risico ook niet lopen
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Working...
      X