Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cash Back in aantocht?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Cash Back in aantocht?

Hey,

Ik sta voor mijn allereerste aankoop van een reflex en twijfel nog tussen een 40d (goedkoper gezien de nieuwe 50d er is) of 50d (direct het neusje van de zalm dan).

Maar dacht dat Canon tegen het eind van het jaar Cash backs op body en lenzen organiseert. Iemand iets van opgevangen?

Merciekes!

Re: Canon Cash Back in aantocht?

Oorspronkelijk geplaatst door filip1200 Bekijk bericht
    Hey,

Ik sta voor mijn allereerste aankoop van een reflex en twijfel nog tussen een 40d (goedkoper gezien de nieuwe 50d er is) of 50d (direct het neusje van de zalm dan).

Maar dacht dat Canon tegen het eind van het jaar Cash backs op body en lenzen organiseert. Iemand iets van opgevangen?

Merciekes!
    In Amerika is het al van oktober bezig... Normaal gezien zou het hier ook al bezig moet zijn, zo was het vorig jaar toch. Ik heb er nog niets van gehoord

Comment

9 December start cashback bij Canon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
        9 December start cashback bij Canon.
        Reeds iemand die dit kan bevestigen?
        Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
        Fuji : Fuji X10

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SMcLean Bekijk bericht
          Reeds iemand die dit kan bevestigen?
          Een plaatselijke en gerespecteerde fotoboer vertelde me dit twee weken geleden.
          Ik geloof die man

Comment

Kan die plaatselijke en gerespecteerde fotoboer dan toevallig ook al zeggen hoeveel cashback er gaat zijn op welke producten?

Altijd handig om weten enkele dagen op voorhand... en best de prijzen nog maar eens noteren overal, voor ze er deze week eerst wat bij doen om een gedeelte terug te geven achteraf.
            - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filip1200 Bekijk bericht
              hey,

ik sta voor mijn allereerste aankoop van een reflex en twijfel nog tussen een 40d (goedkoper gezien de nieuwe 50d er is) of 50d (direct het neusje van de zalm dan).

Maar dacht dat canon tegen het eind van het jaar cash backs op body en lenzen organiseert. Iemand iets van opgevangen?

Merciekes!
              koop gerust een 40d + 17-85 is usm lens
              echt een aanrader super scherpe fotos en zeer snel 6,5 fps.
              50d is niet scherper volgens sommige tests wel groter aangezien 15 mgp
              goed voor afdruk van zeeeer grote fotos anders niet nodig 10mgp zeker voldoende en de schepte van de 40d is ongelooflijk echt een aanrader !!!!
              ik streef naar goeie fotokes
              Canon 7D en Canon glas

Comment

allé laat ons hopen, dan kan ik nog iets terugwinnen op m'n 40D die ik net heb gekocht. en hopelijk geen err99 die ik hier zoveel hoor vallen de laatste tijd.
                Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
                Fuji : Fuji X10

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floepke Bekijk bericht
                  koop gerust een 40d + 17-85 is usm lens
                  echt een aanrader super scherpe fotos en zeer snel 6,5 fps.
                  50d is niet scherper volgens sommige tests wel groter aangezien 15 mgp
                  goed voor afdruk van zeeeer grote fotos anders niet nodig 10mgp zeker voldoende en de schepte van de 40d is ongelooflijk echt een aanrader !!!!
                  Wel ik was eerder aan een combinatie 40d + 17-55 IS USM f2.8 (liefst canon maar aan 800euro zonder cashback anders tamron) aan het denken...
                  50d scherpte is indd niet spectaculair "beter" volgens de tests, ook de ruis in de hoge ISO's valt tegen in de test (dp review), 40d zou zelfs beter zijn.

Allez, nog een paar nachten slapen en misschien is de cash back er dan deze week volgens Micro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
                    Een plaatselijke en gerespecteerde fotoboer vertelde me dit twee weken geleden.
                    Ik geloof die man
                    Kun je de naam van die fotoboer hier vermelden? De door hem genoemde datum is 9 december (morgen dus) en ik denk dat er heel wat BD-ers wel zin hebben in een leuke cash-back actie ....
                    Last edited by hapa; 8 december 2008, 22:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hapa Bekijk bericht
                      ... en ik denk dat er heel wat BD-ers wel zin hebben in een leuke cash-back actie ....
                      Ik blijf heel de nacht de site van canon refreshen, hoop op een cashback voor de 50D :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Senscript Bekijk bericht
                        Ik blijf heel de nacht de site van canon refreshen, hoop op een cashback voor de 50D :-)
                        Ben benieuwd! Hoop ook op de CB voor de 50d. Maar euh...wait and see

Comment

Nog niets te zien op de website, nu ja ik doe al maanden over een aankoop, die extra dagen zullen het ook niet maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hilket Bekijk bericht
                            Nog niets te zien op de website, nu ja ik doe al maanden over een aankoop, die extra dagen zullen het ook niet maken
                            Nope, nog steeds niks te zien (in heel europa trouwens). Ze hebben natuurlijk in het voorjaar al een cb gedaan op bijna het hele EOS gamma...

@ Micro: is je dealer nog steeds zeker?

Comment

Er is wel een cashback op camcorders
                              Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Working...
                              X