Beste,
Hoe zit dat nu met die AF snelheid bij de recentere modellen ?
Gaat dat nu sneller en nauwkeuriger dan op m'n oude 20D ?(waar ik overigens nog veel plezier aan beleef). Bij snel bewegende beelden heb ik regelmatig moeite om een goede focus te verkrijgen. Let wel, ik zoek geen mitrailleur van 5fps maar een snelle focus voor bewegende beelden.
In het tijdschrift Chasseurs des Images wordt CANON in testen van de recente modellen verweten dat die AF snelheid beperkt is. Blijft Canon steken tov de competitie ?
1) Is een upgrade naar een recentere body de moeite of wordt het nog oefenen ?
2) biedt FF hier een oplossing ?
3) kan een AF verslijten ?
4) ben ik te veeleisend geworden ?
Aan het glas zal het niet liggen, hoop ik. testen zijn gebeurd met 24-70 L2.8 en 70-200 L2.8.
Ik gebruik enkel het centrale focuspunt.
Alvast bedankt,
Sven
Hoe zit dat nu met die AF snelheid bij de recentere modellen ?
Gaat dat nu sneller en nauwkeuriger dan op m'n oude 20D ?(waar ik overigens nog veel plezier aan beleef). Bij snel bewegende beelden heb ik regelmatig moeite om een goede focus te verkrijgen. Let wel, ik zoek geen mitrailleur van 5fps maar een snelle focus voor bewegende beelden.
In het tijdschrift Chasseurs des Images wordt CANON in testen van de recente modellen verweten dat die AF snelheid beperkt is. Blijft Canon steken tov de competitie ?
1) Is een upgrade naar een recentere body de moeite of wordt het nog oefenen ?
2) biedt FF hier een oplossing ?
3) kan een AF verslijten ?
4) ben ik te veeleisend geworden ?
Aan het glas zal het niet liggen, hoop ik. testen zijn gebeurd met 24-70 L2.8 en 70-200 L2.8.
Ik gebruik enkel het centrale focuspunt.
Alvast bedankt,
Sven
Comment