Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cashback canon eind 2008?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cashback canon eind 2008?

Hoi, na vele maanden zoeken en vergelijken heb ik beslist om de EOS450D te kopen, zou Canon in december een cashback actie doen?

Greetz Rafken

Re: Cashback canon eind 2008?

Hallo Rafken,

ik bevind mij bijna in dezelfde situatie als jij ... Ik twijfel momenteel tussen de aankoop van de 450D en de SX10. In het eerste geval zal ik later (reis) ofwel een zoomlens met een groot bereik (18-200 mm of zoiets) aanschaffen om geen lenzen te moeten meezeulen, en vooral om niet te moeten wisselen van lens, ofwel (voor ongeveer dezelfde prijs als dergelijke lens) alsnog de SX10 kopen (ik zou mij in dat laatste geval wat beter voelen omdat ik dan met minder kapitaal op reis ben). In het tweede geval weet ik nu al dat ik dan binnen een 2-tal jaar (max) toch voor een spiegelreflex zal gaan (dan weliswaar niet met kitlens, maar met één of meerdere lenzen toegespitst op hetgeen mij thematisch het meest interesseert om te fotograferen).

Om een lang verhaal kort te maken, de beslissing is op handen, en ook ik zit zo'n beetje de kat uit de boom te kijken om van een 'eindejaarskorting' te kunnen genieten ...

Comment

Working...
    X