Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik bevind mij bijna in dezelfde situatie als jij ... Ik twijfel momenteel tussen de aankoop van de 450D en de SX10. In het eerste geval zal ik later (reis) ofwel een zoomlens met een groot bereik (18-200 mm of zoiets) aanschaffen om geen lenzen te moeten meezeulen, en vooral om niet te moeten wisselen van lens, ofwel (voor ongeveer dezelfde prijs als dergelijke lens) alsnog de SX10 kopen (ik zou mij in dat laatste geval wat beter voelen omdat ik dan met minder kapitaal op reis ben). In het tweede geval weet ik nu al dat ik dan binnen een 2-tal jaar (max) toch voor een spiegelreflex zal gaan (dan weliswaar niet met kitlens, maar met één of meerdere lenzen toegespitst op hetgeen mij thematisch het meest interesseert om te fotograferen).
Om een lang verhaal kort te maken, de beslissing is op handen, en ook ik zit zo'n beetje de kat uit de boom te kijken om van een 'eindejaarskorting' te kunnen genieten ...
Comment