Tuurlijk, ik schreef het alleen als iets om mee rekening te houden. Ik kan me momenteel ook niet echt een 10D o.i.d. veroorloven, althans niet met een leuke set lenzen erbij. En wat er straks gaat gebeuren ach, t'is altijd een gok. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in mijn antwoord een komende (jaja ik weet, wishfull thinking...) door sommigen aangekondigde prijsverlaging voor de 10D een beetje had ingecalculeerd. Mocht dat ding zakken tot -pak 'm beet- zo'n 1500 euro (nog niet mis voor een "amateur-level" body als je het vergelijkt met het 35mm film tijdperk) dan lijkt me de neiging groot nog eens al je ouwe sokken na te lopen om te kijken of je toch niet een paar honderd kan bijleggen voor een 6MP slr.
Er gaan trouwens geruchten dat Canon binnen niet al te lang wil uitkomen met een entry-level DSLR voor minder dan $1000. Wellicht gebaseerd op de D30 body maar dan met wat meer MP's. Weet iemand daar soms meer van?
Er gaan trouwens geruchten dat Canon binnen niet al te lang wil uitkomen met een entry-level DSLR voor minder dan $1000. Wellicht gebaseerd op de D30 body maar dan met wat meer MP's. Weet iemand daar soms meer van?
Comment