Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsverlaging eindejaarsperiode

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Prijsverlaging eindejaarsperiode

Goede middag iedereen.

De klik is gemaakt,de stap moet nog gezet worden. Binnen afzienbare tijd gaat mijn goede vriend "Nikon F80" op rust. In de plaats komt "Nikon junior D300".
    Vermits ik geen haast heb bij de aanschaf van een nieuw toestel heb ik de kans eventuele eindejaarspromoties af te wachten. Zijn er onder jullie die weten of die actie's er uberhaut komen in België ? Het zou me toch verbazen dat de volledige financiële crisis en de ermee gepaard gaande koopkrachtvermindering of afwachtende houding tot aankopen geen gevolg zal hebben op de foto industrie en hun prijszetting.

Alle info is dan ook meer dan welkom.
    Groetjes

Re: Prijsverlaging eindejaarsperiode

Er is 1 zekerheid: hoe langer je wacht, hoe goedkoper de D300 zal worden.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
      Er is 1 zekerheid: hoe langer je wacht, hoe goedkoper de D300 zal worden.
      Let op, de dollar is aan het stijgen, Ik wou net een Harddisk bestellen (WD studio II 1TB Raid system), waarvan ik er al 3 heb, prijsevolutie was wij bij de vorige 3 in dalende lijn, wat gebeurt er nu? de prijs is zo maar even met 15% omhoog!!
      En alles van fotospul word wel een dollars verhandelt dacht ik.
      Vraag is dus, of de normale prijsdalingen van Nikon misschien teniet gedaan worden door de dollarkoersen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        Let op, de dollar is aan het stijgen, Ik wou net een Harddisk bestellen (WD studio II 1TB Raid system), waarvan ik er al 3 heb, prijsevolutie was wij bij de vorige 3 in dalende lijn, wat gebeurt er nu? de prijs is zo maar even met 15% omhoog!!
        En alles van fotospul word wel een dollars verhandelt dacht ik.
        Vraag is dus, of de normale prijsdalingen van Nikon misschien teniet gedaan worden door de dollarkoersen?
        Bij konijnenberg valt het ook op

Comment

Aha ik ben al 'n tijdje Kamera-Express.nl aan het volgen om een dslr aan te schaffen en ze zijn ook met 20 å 30 euro gestegen. Te lang gewacht dus!

Comment

Ik volg al een tijdje de prijsevolutie van de D90. Er gaat om de zoveel weken wel wat af.
            Nu stond de body gisteren zowel bij Konijnenberg als bij Foto Rubens in Wilrijk 879 euro.
            Zonet verslik ik me in mijn drankje want ik zie nu op de site van Konijnenberg een prijs van 772,77 euro. Dat is een prijsverlaging van 100 euro!
            Ik vroeg me nu af of dat een permanente verlaging zou zijn of een tijdelijke promotie?
            Nu slaat de twijfel toe: normaal ging ik wachten tot de nieuwjaars- of soldenperiode. Stel nu dat de prijs weer stijgt of zou het kunnen dat hij dan rond nieuwjaar toch nog lager komt?

Heeft iemand van jullie een glazen bol??
            Nikon D90 met Tamron 18-270mm sinds 20/12/2008.
            Voorheen Fuji Finepix S9500.
            Fotoblog: http://anvds.blogspot.com

Comment

Je kunt van een ding zeker zijn ,foto camera's worden steeds goedkoper
              Zeker een bepaald type wordt steeds goedkoper hoe langer het op de markt is
              Tegen de tijd dat de prijs op het punt is dat ze er niet meer heel veel aan verdienen is er weer een nieuwe
              Dollar is inderdaad zo duur geworden dat uit de US kopen niet meer erg interessant is
              De plek voor koopjes is nu de UK ,pond is erg goedkoop geworden

Comment

Allereerst wil ik jullie allemaal danken voor de respons.
                Om alle misverstanden te vermijden kan ik er wel nog aan toevoegen dat het helemaal niet mijn bedoeling is om die Nikon D300 body in het buitenland te kopen.
                Voor een body betaal ik (graag) wat meer bij mijn vertrouwde fotograaf die me bovendien uitstekende service geeft. (elk jaar op vaste datum binnenroepen van een toestel en sensor reiniging,goed advies,vééééél geduld enz)
                Het grootste gedeelte van m'n lenzen komt evenwel uit Livignio, een tax en btw arm (ski)gebied in italië.
                Hat zou gewoon leuk zijn mocht de prijs wegens een cashback actie of algemene prijsverlaging kunnen aangekocht worden tegen een beter prijs dan de huidige verkoopprijs.

Nogmaals bedankt voor jullie bijdrage.

Comment

Working...
                X