Ik zie dat er een nieuwe versie firmware ter beschikking is. Mijn vraag nu : is dat absoluut noodzakelijk deze upgrade ? Secundo : de gemakkelijkste weg is dat : de versies (A en B) een na een installeren via de kaart ? Alle tips van harte welkom, heb wat schrik om eraan te beginnen...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
D300 - firmware-upgrade
Collapse
X
-
-
Re: D300 - firmware-upgrade
Versie A en B moeten apart geïnstalleerd worden.
Gebruik een lege geheugenkaart die je in de camera geformatteerd hebt.
Daarna versie A erop plaatsen in de hoofddirectory (niet in een map!)
Versie A upgraden en daarna terug de kaart formatteren en hetzelfde doen met versie B
groetjes,
-
Dank. Ik formateer dus de geheugenkaart via het toestel. Die maakt er automatisch een directory op DCM. Dus NIET in deze directory ! maar gewoon er onder ? Het copiëren mag dus toch wel gebeuren via mijn pc, want ik kan de geheugenkaart in mijn pc steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk berichtis dat absoluut noodzakelijk deze upgrade ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk berichtDank. Ik formateer dus de geheugenkaart via het toestel. Die maakt er automatisch een directory op DCM. Dus NIET in deze directory ! maar gewoon er onder ? Het copiëren mag dus toch wel gebeuren via mijn pc, want ik kan de geheugenkaart in mijn pc steken.
Via een kaartlezer is geen probleem. Heb het ook zo gedaan
groetjes,
Comment
-
Comment