Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I am happy today !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: I am happy today !

Komt waarschijnlijk omdat al die D40(x)ers voor dumpprijzen verkocht worden Zodra die op zijn gaan al die mensen (koopjesjagers) over op de 1000D en staat Canon er weer...
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Pffffff, ik heb een Canon en toen ik die kocht dacht ik dat ze zelfs maar derde stonden na Nikon en Panasonic.
      Wat kan mij dat verdommen wie eerst staat, als ik maar kwaliteit voor mijn geld krijg.

Mij zal je nooit betrappen op die idiote merken oorlog.
      Maar als iemand blij is dat ZIJN merk eerste staat dan hun ik hem dat plezier hoor

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
        Komt waarschijnlijk omdat al die D40(x)ers voor dumpprijzen verkocht worden Zodra die op zijn gaan al die mensen (koopjesjagers) over op de 1000D en staat Canon er weer...
        Je bent niet goed geïnformeerd, de error 99 heeft gezorgd dat Nikon zo snel omhoog is gekomen.

mvg
        Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Pffffff, ik heb een Canon en toen ik die kocht dacht ik dat ze zelfs maar derde stonden na Nikon en Panasonic.
          Wat kan mij dat verdommen wie eerst staat, als ik maar kwaliteit voor mijn geld krijg.Mij zal je nooit betrappen op die idiote merken oorlog.
          Maar als iemand blij is dat ZIJN merk eerste staat dan hun ik hem dat plezier hoor

Grtz, RF
          Ben het hier helemaal mee eens.
          Ik ben overigens wel blij dat Nikon de ruis bij hoge ISO waarde nu aardig onder controle heeft.
          mvg
          Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
            Je bent niet goed geïnformeerd, de error 99 heeft gezorgd dat Nikon zo snel omhoog is gekomen.

mvg
            Antoine
            Ik ga voor een combi van die twee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Wat kan mij dat verdommen wie eerst staat, als ik maar kwaliteit voor mijn geld krijg.

Mij zal je nooit betrappen op die idiote merken oorlog.

Grtz, RF
              Beter zou ik het bijna niet kunnen zeggen..!

Ook dat continue vergelijk van camera A met camera B met als doel te kijken welke nu "de beste" is...de beste is diegene die het meest aan de persoonlijke voorwaarden van de gebruiker voldoet...! En of dat nu een Canon, een Nikon, een Pentax of een Sony is...lekker belangrijk...

Aan de andere kant zie ik de humor er wel van in om eens in de zoveel tijd even te "pronken" of "steken" met het feit dat ook de krant zegt dat jouw merk lekker toch beter is (nanananana...principe )

Comment

Working...
              X