Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Cashback?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sony Cashback?

In de week reclame gehad waarin er een cashbak van 10% op alle sony alpha dslr stond.

Even op de website van Studio73 gekeken.....en inderdaad........

MAAR.... op konijnenberg niets van terug te vinden.......op de site van Sony....niets van terug te vinden.

Ik ben dus een beetje in de war. Is dit nu officieel of niet?
    Anders twijfel ik niet meer om een alpha 350 aan te schaffen hoor (was nu van plan om een 200 aan te schaffen).

duckt!
    Nikon D7100 + 18-135 f3.5-5.6 + Sigma 70-300 APO DG Macro 4.0-5.6

Re: Sony Cashback?

Niet elke website is even snel met aanpassingen voor acties, en op de Sony website wordt ook niet altijd alles meteen vermeld.
    Als je folder en Studio73 hetzelfde zeggen, is het wel OK.

Maar als ik jou was, zou ik eerder een a200 nemen met een betere lens dan een een duurder toestel met kitlenzen...
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Blijkbaar een week te vroeg geweest in aankoop
      Sony A300 :.: Sony 18-70 f3.5-5.6 :.: Minolta 35-70 f4 :.: Minolta 28-135 f4-4.5 :.: Sony HVL-F42AM

Comment

Je hebt er dan toch al een week van kunnen genieten
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

blijkbaar toch nog steeds niks op de site van konijn of sony te zien......

Comment

Het is wel degelijk waar hoor je krijgt 10% terug in de maanden november of december.
            Ik sta zelf in een winkel en bij ons loopt de actie ook.
            de sony site is trouwens http://www.sony.be/promoties

Dus ga ervoor en geniet ervan

grtz

Comment

Volgens de folder is het enkel van toepassing op toestellen die in Lux of Be werden aangekocht, niet in Nl. Zie http://www.sony.be/res/attachment/fi...4085756905.pdf

Of het dan ook geldt voor een online aangekocht toestel van bij Konijn, weet ik dus niet.
              Canon 50D bijhorend glas / Olympus E-420 met Leica 14-50mm 2.8-3.5 en Oly 25mm 2.8 / Canon G7

Comment

Uitleg hier : Pdf
                α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                Flickr____No place to be

Comment

tx everybody!!

blijkbaar moet ie gewoon in belgie of luxemburg aangekocht zijn en aangezien konijn (ook) in belgie een winkel heeft zal het daar ook wel gelden he

nu gewoon nog effe sparen tot kerst.......

D!

Comment

Working...
                  X