Ik zit nu even te twijfelen, ik heb al lang een oogje op de 50D omdat zijn specs exact zijn wat ik nodig heb. Ik zou hem willen bestellen, maar ik hoor dat er zooooveel problemen zijn met die err99 dat velen hem de eerste week alweer moeten binnensteken voor reparatie! Ik heb alvast de nieuwste firmware gedownload (1.03) die volgens Canon de err99 weghaalt, maar helpt het ook? En is daarmee ook het probleem opgelost? Want een error duid op een probleem, en dan moet niet alleen de melding maar ook het probleem aangepakt worden vind ik.
Ik vertrek binnen een kleine 3 weken naar Australië en wil een goeie cam meehebben. De 50D leek mij ideaal, maar de error meldingen overspoelen mij... Wat moet ik doen? Is het echt zo erg gesteld met de 50D? Of valt het toch nog allemaal mee? Ik hoor het graag!
Alvast bedankt!
Bart
Ik vertrek binnen een kleine 3 weken naar Australië en wil een goeie cam meehebben. De 50D leek mij ideaal, maar de error meldingen overspoelen mij... Wat moet ik doen? Is het echt zo erg gesteld met de 50D? Of valt het toch nog allemaal mee? Ik hoor het graag!
Alvast bedankt!
Bart
Comment