Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

40d ? 450d ? Sport&actie&ski

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 40d ? 450d ? Sport&actie&ski

Hey ik was even aan het twijfelen voor de 450D of de 40D?

Ik wil de reflex gebruiken voor Mooie ski foto's te maken, van bergen enzovoort, en wil mijn broer fotograferen die bij cercle brugge speelt.

Wat ik dacht is, ik koop de 40D, die maakt 6.5 fps!! goed voor mijn broer te fotograferen. maar de body is niet zo goedkoop en dan kan ik een minder goede lens kopen? ik wil niet meer gaan dan 1250€, ik ben 13 jaar en dit zal mijn eerste reflex camera zijn, heb al 2 compactjes. IK wil er echt mijn hobby van maken. maar wat ik ook dacht, ik koop de 450D met 1 zeer goede lens met een goede zoom. De lenzen moeten gewoon telezoom lenzen zijn...

Maar de 450D maakt dan iets minder snelle foto's.

Verschillen de camera's eignelijk veel? is het de moeite waard om zoveel meer te batalen?

Geef jullie mening!!!!

Vriendelijke groeten.

Re: 40d ? 450d ? Sport&actie&ski

Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
    Hey ik was even aan het twijfelen voor de 450D of de 40D?

Ik wil de reflex gebruiken voor Mooie ski foto's te maken, van bergen enzovoort, en wil mijn broer fotograferen die bij cercle brugge speelt.

Wat ik dacht is, ik koop de 40D, die maakt 6.5 fps!! goed voor mijn broer te fotograferen. maar de body is niet zo goedkoop en dan kan ik een minder goede lens kopen? ik wil niet meer gaan dan 1250€, ik ben 13 jaar en dit zal mijn eerste reflex camera zijn, heb al 2 compactjes. IK wil er echt mijn hobby van maken. maar wat ik ook dacht, ik koop de 450D met 1 zeer goede lens met een goede zoom. De lenzen moeten gewoon telezoom lenzen zijn...

Maar de 450D maakt dan iets minder snelle foto's.

Verschillen de camera's eignelijk veel? is het de moeite waard om zoveel meer te batalen?

Geef jullie mening!!!!

Vriendelijke groeten.
    Voor snelle actie is de 40D toch de beste.
    Telezoom : EF s 55-250

Totaal 900€ , eventueel de 18-55 IS erbij voor overzichten in de bergen.......

40D kan dus best.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
      Voor snelle actie is de 40D toch de beste.
      Telezoom : EF s 55-250

Totaal 900€ , eventueel de 18-55 IS erbij voor overzichten in de bergen.......

40D kan dus best.
      Bedankt. Weet je ook een goede ( liefst speciaalzaak met goede garantie etc.) zaak waar ze redelijk goedkoop zijn? Groetjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
        Bedankt. Weet je ook een goede ( liefst speciaalzaak met goede garantie etc.) zaak waar ze redelijk goedkoop zijn? Groetjes.
        Dat kunnen de Belgen beter aangeven, ik koop alles via internet.

Comment

Aangezien je in je profiel je woonplaats niet hebt ingevult kunnen we moeilijk iet voorstellen he.
          stel je woont aan zee en wij stellen een winkel voor in Limburg dan ben je niet geholpen hé
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
            Aangezien je in je profiel je woonplaats niet hebt ingevult kunnen we moeilijk iet voorstellen he.
            stel je woont aan zee en wij stellen een winkel voor in Limburg dan ben je niet geholpen hé
            Ik woon in Het Zoute & in Brugge

Groetjes

Comment

Weet iemand misschien ook een goede ( liefst speciaalzaak ) zijn?

Aan de kanten van Brugge/Knokke.

Liefst niet te duur. Wat denken jullie van ART&CRAFT in mariakerke? (GENT)(www.artencraft.be)

Groetjes

Cédric

Comment

Hallo, ik ben al voor al mijn aankopen bij art en craft in mariakerke gwst, en heb mijn reflex daar ook gekocht, ik ben zeer te vreden over hun winkel, over hun prijzen en hun service.

Mvg

Comment

ART&CRAFT in mariakerke is zeker aan te raden
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
                  X