Ik heb deze vraag gesteld in een andere post maar ik vrees dat ze verloren geraakt is tussen de andere feedback:
Ik zou me een G10 of SX1 IS willen aanschaffen als backup voor m'n D90 maar raak er niet goed uit welke te kiezen. Ik heb de oa, de S5IS, G7 & G9 gehad en ik was van alle toestellen wel tevreden. De beeldkwaliteit van de G7/G9 was wel beter dan de S5IS. Wat me nu aan het denken zet is volgende info van de Canon website over de SX1 IS:
Hoe moet ik dit interpreteren? Wil dit zeggen dat de SX1 IS evensnel een reeks foto's neemt als een DSLR (mijn D90 bvb)...en dit op volle resolutie? Kan een domme vraag zijn maar toch eens benieuwd naar het antwoord .
Thanks.
Ik zou me een G10 of SX1 IS willen aanschaffen als backup voor m'n D90 maar raak er niet goed uit welke te kiezen. Ik heb de oa, de S5IS, G7 & G9 gehad en ik was van alle toestellen wel tevreden. De beeldkwaliteit van de G7/G9 was wel beter dan de S5IS. Wat me nu aan het denken zet is volgende info van de Canon website over de SX1 IS:
Dankzij de Canon CMOS-sensor kunt u supersnel achter elkaar (4 fps) foto's maken met volledige resolutie. Servo AF volgt bewegende onderwerpen zodat de camera hierop blijft scherpstellen.
Thanks.
Comment