Gisteren uitleg gegeven over onderwaterbehuizing en camera's.Iemand in de club heeft een E520 aangeschaft,maar toen ik hem uitteste op het witbord van de klaslokaal deed hij iets wat ik niet goed begreep.Bij SNC-motiefprogramma's (nachtfotografie,avondfotografie en kaarslicht)maakte de camera uitsekende foto's.Echter in manueel met flits en op bv. 1/15 - F50 kregen we een donkere foto'.Nog op verschillende standen geprobeerd maar resultaat blijf gelijk.
Dan maar boekje erbij genomen,en daar ik ook met een Olympus fotografeer(uz 560 sp) en de programma's bijna identiek zijn,dacht ik het vlug te kunnen oplossen.Slave,my custom instelling,
hum niks te vinden.Beetje gefrustreerd camera af gesloten,en Johan verteld dat ik op BD een noodkreet zal mailen.
Kent iemand dit probleem???Help
Dan maar boekje erbij genomen,en daar ik ook met een Olympus fotografeer(uz 560 sp) en de programma's bijna identiek zijn,dacht ik het vlug te kunnen oplossen.Slave,my custom instelling,
hum niks te vinden.Beetje gefrustreerd camera af gesloten,en Johan verteld dat ik op BD een noodkreet zal mailen.
Kent iemand dit probleem???Help
Comment