Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D90, wie weet raad?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D90, wie weet raad?

Hey,

Ik ben van plan om de D90 van Nikon aan te schaffen. Leek zijnde, maar vol interesse in fotografie ga ik leren hoe het allemaal juist ineen zit, en dit m.b.v. de D90.

Nu had ik graag wat meer geweten of het type lens dat ik best koop en waar ik het goedkoopst aan dit alles geraak?

Thx

Re: D90, wie weet raad?

Neem eens een kijkje in onze link database : http://www.belgiumdigital.com/links
    Kijk eens bij Belgische winkels en online winkels
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Surf eens naar "Art and Craft "heb daar de beste prijs gevonden voor een body van een D90,er bestaat ook een Kit nml Body en Lens voor 1149€.

Comment

Klik ook een op de banners van onze sponsors (die gele en die oranje ) dat zijn ook winkels met concurentiële prijzen.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

M'n D90 een 3-tal weken geleden gekocht bij Robyns in Sint-Truiden voor € 1085 met 18-105VR lens bij. Morgen ga ik ook eens naar Top-foto in Duitsland waar je hem met dezelfde lens voor € 1039 kan kopen en bij Fotokonijnenberg voor €988 (maar momenteel niet op voorraad volgens hun website). En er zijn er nog zovelen...

Comment

kijk eens op http://www.kieskeurig.be/zoeken/index.html?q=nikon+d90

nikon d90 body voor 808 euro
            Nikon D90 + 18-105mm VR + 70-300mm VR voor 1362 euro
            ...

succes!

Comment

Wat denken jullie van de prijsdalingen met de feestdagen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manetar Bekijk bericht
                Wat denken jullie van de prijsdalingen met de feestdagen?
                het is te zien in welke winkels
                in de meest winkels gaan de lenzen zogezegt in promotie tijdens de feestdagen, maar meestal worden ze gewoon duurder! niet echt een gewenste promotie dus!
                blijf zoeken op internet, daar vind je meestal de goedkoopste prijzen
                www.kieskeurig.be is bijvoorbeeld een goeie site om de goedkoopste winkels te vergelijken!:d
                sommigen zeggen dat via internet kopen niet betrouwbaar is, maar wees gerust, op deze site word alles gecheckt!
                succes!

Comment

Working...
                X