Ik heb de mazzel dat ik voor sinterklaas een compact camera krijg van mijn vriendin
en zij was zo slim om me zelf te laten kiezen om teleurstelling te voorkomen.
De keuze is gevallen op een Canon Powershot G10 of een Nikon P6000.
Nu fotografeer ik met Nikon spullen en vanzelf sprekend zou dan zijn om de
Nikon P6000 te kiezen omdat dat dan samenwerkt met de software en flitsers bijvoorbeeld.
Maar ik ik twijfel omdat de Canon ook een zeer goed toestel is.
Nu heb ik zitten struinen op het net na voordelen en nadelen tenopzichte van de twee
cameraatjes maar hoe meer ik zoek en lees hoe minder ik mijn keuze kan maken.
Zijn er hier op het forum ook gebruikers die voor en nadelen weten en waar speciefiek op te letten.
Ik wil de camera voor gewoon alledaags gebruik gaan gebruiken en hij zal waarschijnlijk veel in mijn
sporttas vertoeven omdat dan eindelijk eens wat sport foto's kan maken als ik zelf sport en niet een
tas vol foto spul mee hoef te slepen.
De foto's worden voornamelijk binnen gemaakt.
gr.
Elmo
en zij was zo slim om me zelf te laten kiezen om teleurstelling te voorkomen.
De keuze is gevallen op een Canon Powershot G10 of een Nikon P6000.
Nu fotografeer ik met Nikon spullen en vanzelf sprekend zou dan zijn om de
Nikon P6000 te kiezen omdat dat dan samenwerkt met de software en flitsers bijvoorbeeld.
Maar ik ik twijfel omdat de Canon ook een zeer goed toestel is.
Nu heb ik zitten struinen op het net na voordelen en nadelen tenopzichte van de twee
cameraatjes maar hoe meer ik zoek en lees hoe minder ik mijn keuze kan maken.
Zijn er hier op het forum ook gebruikers die voor en nadelen weten en waar speciefiek op te letten.
Ik wil de camera voor gewoon alledaags gebruik gaan gebruiken en hij zal waarschijnlijk veel in mijn
sporttas vertoeven omdat dan eindelijk eens wat sport foto's kan maken als ik zelf sport en niet een
tas vol foto spul mee hoef te slepen.
De foto's worden voornamelijk binnen gemaakt.
gr.
Elmo
Comment