Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsverschil 50D Belgische Winkels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Prijsverschil 50D Belgische Winkels

Ik ben hier nieuw en dit is meteen m'n eerste post, want ik heb vandaag een 40D gekocht. (699 EUR)

Wat me dus inderdaad heel erg opvalt is die "enorme" prijsverschillen, en bv. ook t.a.v. de introductieprijs en dan een paar weken/maanden later. Blijkbaar goed aangedaan even te wachten met de aankoop van m'n toestel, ik veronderstel dat ze niet nóg meer gaan zakken in prijs.

Comment

Heeft er iemand al nieuws of er dit jaar nog een cash back komt of niet?
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sibet Bekijk bericht
        Ik ben hier nieuw en dit is meteen m'n eerste post, want ik heb vandaag een 40D gekocht. (699 EUR)

Wat me dus inderdaad heel erg opvalt is die "enorme" prijsverschillen, en bv. ook t.a.v. de introductieprijs en dan een paar weken/maanden later. Blijkbaar goed aangedaan even te wachten met de aankoop van m'n toestel, ik veronderstel dat ze niet nóg meer gaan zakken in prijs.
        --
        Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Nieuws over cashback, wel voor de USA, waarschijnlijk zal er zoiets ook wel komen in europa

Link
          Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
          BLOG

Comment

Bij Sony hebben ze ook al een 10% cashback op alle a camera's lopen: http://www.sony.be/res/attachment/fi...4085756905.pdf

Als we even buiten de zoeker van ons toestel kijken, zien we dat er een ernstige recessie aankomt. Ik denk dat er de komende maanden koopjes te doen gaan zijn maar vrees ook dat de technologische vooruitgang de komende jaren serieus zal dalen als gevolg van gereduceerde R&D budgetten (zie jaarresultaten van Sony en Canon bvb).
            Canon 50D bijhorend glas / Olympus E-420 met Leica 14-50mm 2.8-3.5 en Oly 25mm 2.8 / Canon G7

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Magic Bekijk bericht
              Nieuws over cashback, wel voor de USA, waarschijnlijk zal er zoiets ook wel komen in europa

Link
              Ja, hopelijk voor de 5DII. Maar was aan het twijfelen om te wachten om de 85 F1.2 te kopen maar die is er de voorbije jaren nooit bijgeweest.
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
              http://www.stevevandegaer.be

Comment

Prijzen is belangrijk, service soms nog belangrijker.
                Als je dat kan combineren met in de buurt?

Moest vroeger ver rijden voor een goeie prijs en dacht het nu gevonden te hebben.
                Bastiaans: de goedkoopste, in mijn dorp en goeie service dacht ik.
                Dat dacht ik ook, heb daar mijn 50D besteld, niet de eerste maar wel de LAATSTE keer!

Toen ik mijn 50D ging halen en achter lenzen vroeg, heb ik er GEEN mogen testen of bekijken,
                en er werd mij duidelijk op gewezen dat ik de 50D gekocht had aan WEB tarief en dat zij dan net dozenschuivers zijn
                en ik op deze manier ik citeer "wel is bedrogen zou uitkomen"

Toen had ik twijfels over mijn 50D en stuurde een e-mail naar Bastiaans maar blijkbaar reageren ze alleen op bestellingen, moest een tweede e-mail sturen met als antwoord dat ik hem kon binnenbrengen voor herstelling en voor de nodige foto's op cd moest zorgen.
                Ik wou dit niet, in een andere zaak hadden ze meteen omgeruild.
                Dus bleef ik met mijn probleem zitten en poste ik hier een topic.

Heb ik contact genomen met een andere fotozaak die mij met raad en daad hebben bijgestaan,
                en heb ik daar enkele lenzen mogen testen.
                Dat is pas service, ik rijd er graag wat verder voor.

Deze winkel combineert een goede prijs met echte service.
                http://www.topfoto.be/

Heb daar voor mijn vader daarstraks een 50D met lens en accecoires besteld 18u
                en mag het morgen vanaf 9u gaan afhalen.

Groeten
                Bert

Comment

Working...
                X