Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A700

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony A700

    Hallo BD'ers,

    Ben van zin om de A700 aan te schaffen. Beetje rondzoeken leverde nog 2 mogelijkheden op...
    Bij CameraNu in NL staat hij aan 875 eurookes (cash-back ?), en bij Topfoto in D staatem tegen 949 euro's (met cash-back komt hij op 799).
    Maar nu...waar aankopen ?
    CameraNu levert een NL versie...verschil met die bij Topfoto...?
    Door de resultaten via de zoekfunctie, ben ik geneigd om tot bij Ingo te rijden, maar 'k had toch graag bevestiging gekregen, zodus...ervaringen met service, dienst na verkoop, ed... ?
    Laat maar horen...

    Grtz,
    Prinske.

  • #2
    Re: Sony A700

    volgens mij is die cash-back actie al afgelopen...

    Comment


    • #3
      Re: Sony A700

      Die winkel ken ik niet.
      Met Kamera-Express heb ik goeie ervaringen en daar kost hij ook 875, dus persoonlijk zou ik daar gaan.
      Cash-back is ondertussen afgelopen...
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #4
        Re: Sony A700

        Als ik me niet vergis kan een buitenlandse cashback actie ook enkel op een buitenlandse rekening gestort worden.

        Comment


        • #5
          Re: Sony A700

          Heb ondertussen contact genomen met Topfoto, en die cash-back periode is inderdaad reeds afgelopen (was nog een schoonheidsfoutje op de website)...

          @K2 : Kamera Express eens bekeken, en lijkt mij goed te doen...
          Thx voor de tip...

          Grtz,
          Prinske.

          Comment


          • #6
            Re: Sony A700

            Beste

            Heb je ondertussen een A700 gekocht, en ben je er tevreden over?

            Comment


            • #7
              Re: Sony A700

              Oorspronkelijk geplaatst door L.U.C. Bekijk bericht
              Heb je ondertussen een A700 gekocht, en ben je er tevreden over?
              Ik heb er eentje sinds begin dit jaar - heel tevreden van.
              Gewoon eens gaan proberen, zou ik zeggen.
              Er zit in België trouwens ook 10% cashback op tot 31/12.
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

              Comment


              • #8
                Re: Sony A700

                Oorspronkelijk geplaatst door L.U.C. Bekijk bericht
                Beste

                Heb je ondertussen een A700 gekocht, en ben je er tevreden over?
                Heb die ondertussen aangekocht, en tot nu toe nog geen spijt van gehad, en ik denk niet dat daarin verandering zal komen...
                Hij ligt zeer goed in de hand, en de test-shoots zijn ook OK...
                Uitgebreid getest is hij nog niet (tijd, tijd, tijd...en tegenwoordig draaien ze zo vroeg het licht uit ), dus de handleiding wordt nog verder uitgediept...
                En zoals K-2 zegt : gewoon een zaak binnnstappen, en vragen om eventjes te 'feelen'...

                Grtz,
                Prinske.

                Comment


                • #9
                  Re: Sony A700

                  Nog een tevreden A700-eigenaar hier
                  Mijn foto's en fractals
                  Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sony A700

                    Hier ook een tevreden gebruiker.
                    Zijn huidige prijs zeker waard!
                    BD0776BE - Rari Minoltas in gurgite vasto

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sony A700

                      Ook hier een zééér tevreden eigenaar van een A700

                      Maar ben nog op zoek naar een goed handboek over dit toestel (liefst in het NL, maar nog niet gevonden..) , om nog deze nog beter te kunnen gebruiken
                      α 700 + DT16-105 3,5-5,6 + SAL70-300G 4,5-5,6 + HVL-F42AM + Velbon 250R

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sony A700

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ronin Bekijk bericht
                        Ook hier een zééér tevreden eigenaar van een A700

                        Maar ben nog op zoek naar een goed handboek over dit toestel (liefst in het NL, maar nog niet gevonden..) , om nog deze nog beter te kunnen gebruiken
                        Een engelstalig met goede referenties (heb het zelf niet) is : friedman alpha700


                        mvg

                        Alain

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sony A700

                          Ik heb dit boek gekocht voor de alpha 200. Zeker een aanrader (voor de beginner)!
                          50d + 17-55 2.8

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sony A700

                            hoi, heb sinds deze week ook de A700 in huis, heb lang getwijfeld welke het zou worden
                            maar na deze eens goed in de hand gehad en dacht....dat is hem....van het gewicht
                            merk je bijna niets en na de eerste test shots....heeeel goe...zelfs s'avonds in huis overtreft hij mijn verwachtingen...nu is het kwestie van alles onder controle te krijgen maar die handleiding is toch zo dik
                            vraagje....zoek met der tijd een andere lens (allround) bij te kopen....dewelke raden jullie aan??...wil gewoon iets verder kunnen inzoemen, breedhoek van de orginele lens is ok voor mij....wil eigenlijk alles zoveel mogelijk doen met 1 lens.
                            alvast bedankt voor de reactie's
                            Danny

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sony A700

                              Oorspronkelijk geplaatst door dannyd Bekijk bericht
                              hoi, heb sinds deze week ook de A700 in huis, heb lang getwijfeld welke het zou worden
                              maar na deze eens goed in de hand gehad en dacht....dat is hem....van het gewicht
                              merk je bijna niets en na de eerste test shots....heeeel goe...zelfs s'avonds in huis overtreft hij mijn verwachtingen...nu is het kwestie van alles onder controle te krijgen maar die handleiding is toch zo dik
                              vraagje....zoek met der tijd een andere lens (allround) bij te kopen....dewelke raden jullie aan??...wil gewoon iets verder kunnen inzoemen, breedhoek van de orginele lens is ok voor mij....wil eigenlijk alles zoveel mogelijk doen met 1 lens.
                              alvast bedankt voor de reactie's
                              Danny
                              Als je 1 lens wilt die alles kan kom je terecht bij de superzooms
                              De beste die je op dit moment kunt kopen is de Tamron/Sony 18-250...Je vindt er heel wat info over terug met de zoekfunctie

                              Controleer ook of je firmware versie 4 er hebt opstaan (op menu drukken, dan de knop onder menu drukken). Versie 4 is



                              Heel veel plezier ermee!

                              Comment

                              Working...
                              X