Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compacts - Ik zie door de bomen geen bos meer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Compacts - Ik zie door de bomen geen bos meer

Naast dé referentiesite www.dpreview.com misschien ook deze link :

en daar links dossier "digitale fototoestellen" aanklikken en kijken naar de sterretjes en de letters...
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Ik zou i.p.v. een bedrag voorop te stellen of een merk, eens bekijken wat belangrijk is...
      Beeldstabilisatie ?
      Breedhoek ?
      Zoom ?
      Aantal megapixels ?
      Regelbare witbalans ?
      Regelbare belichtingscompensatie ?
      Regelbare ISO-waarde ?
      Type kaartje dat het toestel gebruikt ? (In sommige gevallen moet je die ook nog bijkopen = meerprijs, en in andere gevallen, kan je gewoon de SD-kaartjes van je D40 blijven gebruiken)
      ...

Ik geef het maar mee, omdat je in sommige gevallen, met compacts tot een bepaalde prijs, beperkingen gaat tegenkomen die je liever niet had.

Als je dan binnen de vooropgestelde prijs geen toestel vindt dat aan de voorwaarden voldoet, heb je nog altijd de keuze : Of je D40 overal mee naartoe nemen, of nog even sparen en toch een duurder toestel kopen...

Comment

Deze post was me blijkbaar een beetje ontglipt, dus maar eens grote kuis gehouden en alle off topic berichten verwijderd, hopelijk blijft het nu de goeie kant uitgaan anders zet ik hier een slotje op. ( spijtig genoeg )
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Deze post was me blijkbaar een beetje ontglipt, dus maar eens grote kuis gehouden en alle off topic berichten verwijderd, hopelijk blijft het nu de goeie kant uitgaan anders zet ik hier een slotje op. ( spijtig genoeg )
          Je zou een slechte kleuterleidster zijn
          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
            Je zou een slechte kleuterleidster zijn
            hehehehe, wie weet, een 30 tal kinderen zou me nog wel afgaan, maar als je weet hoeveel honderden topics in het oog probeer te houden in camera's, objectieven, accessoires dan mis ik er regelmatig eentje, gelukkig bestaat er zoiets als kwalijke berichten

PS : ondertussen eens gekeken hoeveel abonnementen ik heb op de verschillende posts op BD, vorige week heb ik er een 400 tal verwijderd, nu staan er nog 470 actief . . . met email notificatie . . . . dan weet je het wel zeker

Goed, dit terzijde, en weer on topic : ik kan de TS nog altijd de Fuji F30 aanraden als hij deze nog ergens 2de hands kan vinden . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

fuji is idd goed,
              kijk vooral eens naar wat je wil, vooral dan naar het zoombereik, ik denk dat is van 28-150mm wel voldoende zal zijn dan...
              zulke modellen hebben tegenwoordig alle merken, kijk maar eens bij merkoverzicht op dpreview.com
              Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
              BLOG

Comment

Working...
              X