Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Iets wat ik zelf erg op prijs stel is ook het gevoel dat een dslr me geeft, het klappen van die spiegel, en misschien nog belangrijker, het gevoel dat manuel scherpstellen me geeft.
Manueel scherpstellen met een een ring gaat bij de S100FS ook (dacht ik toch) , en het klappen van de spiegel kan soms eerder storen: tijdens concerten, theater, in kerken ,....
Ook natuurfotografen worden al eens geplaagd door het driftig geklepper van de spiegel , daarbovenop nogeens het gerammel van de IS en weg is vogeltje....
'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'
Koop u maar nen Finepix S100FS (14x zoom, 28/400mm, 10 miljoen pixels). Deze heeft een vaste lens die heel erg ver kan inzoomen je gaat het u nooit beklagen voor 529 eurokes en hoef je u later ook geen zorgen te maken over de dure lensen en moet je uw vrouw niet lastig vallen om mee aan je zware tassen te zeulen
Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John
Comment