Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D90 --->fisheye functie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D90 --->fisheye functie?

Hey,

In de preview van de Nikon D90 is er sprake van een Fisheye functie in de cam…soort van zwart/wit functie, monochroom,… persoonlijk ben ik minder voor zo een snufjes op een cam maar nu zou er een fisheye effect bij zitten… zou dit de moeite waard zijn? Zou het me 5OO EUR besparen om mezelf geen fisheye te kopen,…

Hmmm als er iemand een D90 gekocht heeft…neem es een foto in fisheye functie en post het even op BD, ik ben benieuwd!

Ik kan momentel nog geen foto voorbeelden vinden op het ozo grote WWW…

grts
    Nikon D300

Re: D90 --->fisheye functie?

Anyone???
    Nikon D300

Comment

fisheye functie kan enkel vervuld worden door een lens, niet door je toestel...

vergeet het dus maar

misschien kan het wel zijn dat de fisheye functie je beeld gaat vervormen tot een fisheye-achtig beeld, maar je beeldhoek gaat gelijk blijven aan de lens waarmee je werkt, en een echte brede fisheye ga je dus nooit krijgen zonder een echte fisheye lens...

kortom, de D90 zal dus niets meer "fisheyen" dan dat je op de pc kan doen
      5DmkIII en wat glas

Comment

Anyone???
        In de veronderstelling dat iemand al een D90 heeft natuurlijk

Comment

Is wel gemakkelijk.
          Vervangt de scenry knop.
          5 standen:
          - fish eye
          - breedhoek
          - standaard
          - tele
          - supertele
          Ik zet er dan een goede 50mm 1.4 op en de camera maakt er de anderen van
          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

heb het net getest. er wordt gewoon een crop uit de foto genomen en daar laat j edan een effect op los, je kan dit in een 8 of 10 stappen instellen.
            Nikon body's en wa glas van 10 tot 200 en iets om da op te zetten en da in te steken en een .Macbookske

Comment

gewoon ter info : zonet de eerste foto van de D90 in een reclamefoldertje gezien ...

Photohall is de eerste en biedt hem aan met de 18-105 mm lens voor 1.099 €.

D
              Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Digicamshop had oa de body al een paar dagen te koop:

http://www.digicamshop.be/product/58...-d90-body.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
                  gewoon ter info : zonet de eerste foto van de D90 in een reclamefoldertje gezien ...

Photohall is de eerste en biedt hem aan met de 18-105 mm lens voor 1.099 €.

D
                  Op hun site 1199€ ? http://www.photohall.be/nl/2_2.cfm?&id=7355
                  Flickr

Comment

dat is een serieus verschil ... Ik heb zonet nog eens de folder erbij gehaald ... 1.099 €. 100 € verschil dus, de folder en de site ... ergens zal het mis zijn.

Sinds vandaag staat hij ook aan deze prijs op www.vandenborre.be (999 € voor de body alleen) heb ik zonet gezien.

Ik ben aan het sparen ....

D
                    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
                      dat is een serieus verschil ... Ik heb zonet nog eens de folder erbij gehaald ... 1.099 €. 100 € verschil dus, de folder en de site ... ergens zal het mis zijn.

Sinds vandaag staat hij ook aan deze prijs op www.vandenborre.be (999 € voor de body alleen) heb ik zonet gezien.

Ik ben aan het sparen ....

D
                      En met de lens 1099€ http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Ref...Nnie6mMatoNa9k
                      verwacht 5 oktober
                      Flickr

Comment

Comment

Stond gisterenmiddag al uit bij mijn locale photohall, en er stond 1099EUR bij voor de kit.

Comment

Working...
                          X