Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70s, nog de moeite waard?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: D70s, nog de moeite waard?

    ik werk al 4 1/2 jaar met D70
    en da marcheert nog altijd goe
    ISO kan natuurlijk beter zoals bij de recente toestellen
    maar ik kan nog steeds mooie foto's maken
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #17
      Re: D70s, nog de moeite waard?

      Oorspronkelijk geplaatst door Brijner Bekijk bericht
      jNu is het eerder zo dat ik voor een leuk bedrag (ongeveer 200 eu) die set kan overnemen. Nu vraag ik mij alleen af, is het in principe nog wel de moeite waard om dat uit te geven voor een paar opties die ik zelf niet heb op mijn D40.
      Je mag mij altijd het adres doorgeven van die verkoper. Ik wil hem wel, die D70s.
      Het is een prima camera, die je naast om het even welk model altijd nuttig kunt gebruiken...
      Bob48
      ____________________________________
      Nikon D300 en wat Nikonglas

      Comment


      • #18
        Re: D70s, nog de moeite waard?

        Heb naast mijn D300 nog altijd een D70s. Ok de D300 kan hogere iso's aan, maar je moet er zeker niet aan twijfelen dat de D70s een slechte camera is. Vind de D70s nog altijd een geweldig toestel waar je zeker mooie foto's mee kan maken. En elk toestel heeft natuurlijk zijn beperkingen. Als je de markt moet volgen kan je bijna ieder jaar een nieuw toestel kopen en of de foto's dan ook zoveel beter zijn valt dan nog altijd af te wachten.
        mvg, waulus
        Nikon D70s-D300, wat glas tussen 12-200 mm

        Comment

        Working...
        X