Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LCD Canon 40D werkt soms niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: LCD Canon 40D werkt soms niet

Oorspronkelijk geplaatst door Sven T Bekijk bericht
    Ik heb sinds gisteren het probleem niet meer voorgehad. Ik heb eens goed op de afsluiting waar de batterij zit geduwd en het leek weg. Raar maar waar. Deze morgen nog steeds geen problemen ermee. Dus ik ga even de kat uit de boom kijken nu :-) Bedankt voor alle reacties!
    nou das me ook wat:: hebben we voor niets dagelang ge Googlet om een oplossing voor je probleem te vinden.
    maar gelukkig opgelost.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Toch fijn om het te horen
      Hopen dat het toch een kleinigheid was.
      gr.ron.
      http://exhi-fotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk bericht
        gr.ron.
        Idd hopen :-) Het doet deugd om geholpen te worden, en vooral dat het (hopelijk niet voorlopig) van de baan lijkt te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk bericht
          gr.ron.
          Ik heb blijkbaar een beetje te vroeg victorie gekraaid. Ik heb het probleem nog meermaals voorgehad. Ik ben er dan mee naar Konijnenberg gereden. Het goede nieuws is dat hij nu binnen is voor reparatie, het slechte nieuws is dat hij een lange tijd weg zal zijn. Och ja ik kan alleen maar hopen dat ze het vinden en kunnen maken, het was een probleem dat ze nog nooit gezien hadden.

Comment

Erg vervelend voor je.
            Sterkte met het geduld hebben tot ie weer terug is.
            gr.ron.
            http://exhi-fotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sven T Bekijk bericht
              Ik heb blijkbaar een beetje te vroeg victorie gekraaid. Ik heb het probleem nog meermaals voorgehad. Ik ben er dan mee naar Konijnenberg gereden. Het goede nieuws is dat hij nu binnen is voor reparatie, het slechte nieuws is dat hij een lange tijd weg zal zijn. Och ja ik kan alleen maar hopen dat ze het vinden en kunnen maken, het was een probleem dat ze nog nooit gezien hadden.
              Goodluck hij zal idd lang weg zijn mijne is deze week 9 weken weg is wel een raar probleem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The_cobra666 Bekijk bericht
                Goodluck hij zal idd lang weg zijn mijne is deze week 9 weken weg is wel een raar probleem.
                Het wordt tijd, dat de camerafabrikanten meer energie in de snelheid van de service gaan stoppen ipv de energie in de snelheid van de camera te stoppen...
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                  Het wordt tijd, dat de camerafabrikanten meer energie in de snelheid van de service gaan stoppen ipv de energie in de snelheid van de camera te stoppen...
                  Ach ja alles is relatief zeker :-) Na ongeveer 4 weken begint het toch wel te kriebelen om weer foto's te nemen :/ Krijg je geen nieuwe camera, als je camera nog maar een dikke maand oud is?

Comment

Eindelijk na enorm lang wachten is de camera terug in mijn bezit. Er waren enkele problemen met de elektronica, waardoor er diverse onderdelen veranderd werden. Maar nu is alles weer in orde en kan ik weer naar hartelust foto's maken, ook bij dit weer dus ;-)

Comment

Working...
                    X