Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D80 inruilen voor d200?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D80 inruilen voor d200?

Goedemorgen Allemaal!

Momenteel heb ik een d300 als maincamera met wat glaswerk en een d80 met 18-135 als backupje.

Nu moet ik over 14 dagen naar Thailand voor mijn werk (een cursus), maar heb ook enkele momenten vrij om wat aan fotografie te gaan doen aldaar.

Mijn d80 zou meegaan, omdat ik de d300 niet mee durf te nemen, zoveel tijd heb ik er ook niet voor namelijk, maar gezien het klimaat daar, en de hoge luchtvochtigheid denk ik erover om de d80 te verkopen en een 2e hands d200 terug te kopen.

Dit voornamelijk vanwege de robuustheid en de betere bescherming tegen weersinvloeden in het voordeel van de d200. (het is tenslotte moesson tijd daar he

Is dat wijs? wat zouden jullie doen?

Dank u

Re: D80 inruilen voor d200?

Ik zou moest ik hem hebben de D300 meenemen.
    Waarom om zijn robuustheid.

Groetjes.
    lucv.be - instagram - facebook

Comment

Yep, de D300 is robuust en je hebt 'm..... meenemen dus.... waarom heb je 'm anders
      ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Ik kan de vorige 2 posts enkel bijtreden. Meenemen die D300. Zit je op cursus (jaja, heb ik nog al gehoord ) steek je de camera in de kluis. Ik heb mijn D300 en 24-70 lens ook altijd mee (en soms de 50-500) en de tas staat gewoonweg in mijn kamer (Azie, Europa, ...) en echt nog nooit problemen mee gehad. Ik ben dan misschien te vertrouwend maar in Thailand zou ik me echt geen zorgen maken. Btw, welk hotel zit je?

Comment

Working...
        X