Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PIN "shipment in hold"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hi Rikkie,

Dus jouw factuur dateert dus duidelijk van NA 1 juli ??

Vrachtbrief, bedoel je daarmee dat blauwe DHL formulier? Bij mij is er geen bedrag ingevuld. Photographic software wel...

Groeten,
    550D - Canon 15-85 f/3.5-5.6 IS USM - Tamron SP 90 mm F2.8 Di VC USD Macro 1:1 - Tamron SP 70 300 mm f4 5.6 di vc usd
    http://www.photos-by-gianni.be

Comment

Neen dejavu, mijn DHL-faktuur dateert van 27/06/2003.

Met vrachtbrief bedoel ik het witte papier waar bovenop "commercial invoice" staat (er zaten er zelfs twee dezelfde bij), dit was bovenop het pakje vastgemaakt samen met het blauwe DHL-formulier.
      http://www.myricreaties.be

Comment

Wat me nu wel opvalt op de site van PIN bij de prijzen is dat er nu steeds ex BTW bijstaat. Volgens mij stond dit er vroeger niet bij. Maar ik kan het ook mis hebben hé. Het word al laat
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Kan er me iemand helpen?
          Heb zaterdagvoormiddag ook de X-Drive besteld damen met een CF-kaartje.
          Heb een bevestiging doogemaild gekregen, alles lijkt in orde.
          Maar hoe kan ik nu bij DHL mijn zending opvolgen? Ik veronderstel dat je ergens een ordernummer moet ingeven maar vind dit niet...

Comment

@Barney
            Je hebt nog een mailtje te goed van Vasa, met daarop het DHL-trackingnumber. Komt meestal een tijdje later, naargelang de beschikbaarheid van uw goederen. Cu.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

Ha zo, momenteel nog niets ontvangen.
              Nog even geduld dus
              Dank je Dama

Comment

Nog een laatste service-dienst van PIN

Mijn batt. van x-drive II is "boem", had gelukkig toen een 2° "gekregen" van VASA .

Heb mailtje gestuurd en mag het defecte opsturen, krijg per kerende een nieuwe.

PIN = SERVICE !!

Wanner je een x-II aanschaft, bestel dan ook direct een 2° batt. als reserve, zo duur is dat nu ook niet en je ziet wel...

Comment

Opmerkelijk was wel dat vanmorgen een juffrouw van DHL belde. Ze zei me dat een pakje vanuit Australië op komst was naar mij. Ze vroeg toen ook mijn naam en of dat pakje voor mij persoonlijk was. Ik heb toen ja geantwoord. (wat ook zo is)
                  Ik denk dat die mevrouw belde om die factuur op te maken. Had ik geantwoord dat die bestelling in een bedrijf zou gebruikt worden, denk ik dat de factuur hoger zou geweest zijn...
                  btw is btw, en bedrijven kunnen die onderling laten vallen hé.. dat noemen ze in dit geval dan een IntraCommunautaire Levering
                  ToM.___ //Fuji s602.
                  www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                  It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Mijn laatste bestelling was een 1Gb compact flash kaartje en zonder enig probleem hier geleverd na 5 dagen. Ook mijn X-Drive volgde hetzelfde senario. Pin staat voor mij voor goeie snelle leveringen!
                    Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

Comment

Yep, heb een mailtje ontvangen:
                      juli 10, 2003 22:24
                      Melbourne - Australia Vertrokken vanuit DHL station te Melbourne - Australia

Klopt het dat het in Melbourne 9 uur later is dan bij ons?

Comment

Laat eens weten wat de kosten bij u uiteindelijk waren zodat ik ook met een gerust hart kan bestellen bij pin
                        Zijn er nog mensen die er eentje willen meebestellen eventueel ?
                        Ik woon in Limburg
                        Fujifilm Finepix F31fd

Comment

Melbourne - Australia Vertrokken vanuit DHL station te Melbourne - Australia
                          Klopt het dat het in Melbourne 9 uur later is dan bij ons?
                          Ja dat klopt !

Comment

Vandaag om 15.00 h eindelijk de x-drive ontvangen. Heb nog geen kostenrekening ontvangen.
                            Barney

Comment

Proficiat met je aankoop. Laat ne keer weten wat alles samen gekost heeft. Ben eigenlijk ook wel in de running om zo'n toestel te kopen.
                              Greetz, Bart

Comment

Originally posted by Bartvandsan
                                Proficiat met je aankoop. Laat ne keer weten wat alles samen gekost heeft. Ben eigenlijk ook wel in de running om zo'n toestel te kopen.
                                Greetz, Bart
                                Zodra ik de Visa-rekening en eventueel de rekening van DHL ontvangen heb laat ik het zeker weten

Barney

Comment

Working...
                                X