Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

d700 nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: d700 nikon

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Wat de verkoop betreft, dit toestel verkoop je na enkele jaren nog steeds voor de helft van de prijs.
    1800€ gekost nu nieuw te verkrijgen voor 700€ ik denk dat je ver zal moeten zoeken om nog 900€ te krijgen voor je tweedehandse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      1800€ gekost nu nieuw te verkrijgen voor 700€ ik denk dat je ver zal moeten zoeken om nog 900€ te krijgen voor je tweedehandse.
      Waarschijnlijk heb je me verkeerd begrepen, NU is een NIEUWE Fuji S5 te koop voor een goeie 700€, binnen een jaar of 2 verkoop je datzelfde toestel zeker nog voor 350€, dat bedoelde ik dus . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Bwa, sommoige prijsdalingen zijn toch wel echt spectaculair, neem nu bv de Fuji S5 Pro, begin vorig jaar verkoopprijs 1800€, nu rond de 700€ nieuw uit de doos.
        £ 485 = € 602 als je hem in the UK bestelt! Voor de prijs die ik vorig jaar betaald heb koop je er nu 3
        Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

Comment

Waarschijnlijk heb je me verkeerd begrepen, NU is een NIEUWE Fuji S5 te koop voor een goeie 700€, binnen een jaar of 2 verkoop je datzelfde toestel zeker nog voor 350€, dat bedoelde ik dus . . .

Ah, zo bedoelde je het,

Maar eigenlijk is het schandalig hé, een toestel dat een dik jaar geleden nog 1.800 € kost kan je volgend jaar nog kwijt voor 350 €, en dat terwijl dat toch nog steeds een toppoestel is qua beeldweergave.

Comment

Ah, zo bedoelde je het,

Maar eigenlijk is het schandalig hé, een toestel dat een dik jaar geleden nog 1.800 € kost kan je volgend jaar nog kwijt voor 350 €, en dat terwijl dat toch nog steeds een toppoestel is qua beeldweergave.
            Hier geef ik je inderdaad 110% gelijk in. . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ah, zo bedoelde je het,

dat is nu eenmaal de levenscyclus van de huidige body's... vroeger gaf je je geld aan films en ontwikkeling en fotopapier, nu aan de body...
              erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Working...
              X