Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

d700 nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• d700 nikon

D700 nikon ligt in de winkel,of bijna.full frame alles der op en aan,natuurlijk iets minder dan de d3.Nu zeggen de meeste van jullie,Die is gek,heb je de prijs al bekeken?Jep dat heb ik.Maar intressereert me geen bal.Wat me intresseert is da de nikon d300 elke maand met zijn prijs een kledertrapje afgaat.Uitgerekend tegen kerstdag zou dit wel eens kunnen een intressant kerstcadeau worden.
    Hopend op een goedkerscadeautje van mezelf.
    Dream come true(hoop ik )

Re: d700 nikon

Gefeliciteerd met je ontdekking

Met kerstmis 2008 is de D300 een jaar op de markt, het is vrij normaal dat hij dan niet meer zoveel kost als bij zijn intrede.
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

Comment

[QUOTE=rodezee;Hopend op een goedkerscadeautje van mezelf.
      Dream come true(hoop ik )[/QUOTE]

...grandioos...

Comment

En wie weet ligt er tegen die tijd wel niet een gloednieuw supermachien in de winkel
        Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Ik heb vernomen dat met Sinterklaas er een D800 in de winkel ligt.
          De prijs van de D700 zal met de kerst dan ongeveer bij de 500 euro liggen.
          De D300 kun je dan al krijgen voor 300 euro en bij de D200 krijg je nog geld toe.

Is dit nu niet een mooie droom.

Jammer dat Sinterklaas uit Spanje komt.
          mvg
          Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
            Ik heb vernomen dat met Sinterklaas er een D800 in de winkel ligt.
            De prijs van de D700 zal met de kerst dan ongeveer bij de 500 euro liggen.
            De D300 kun je dan al krijgen voor 300 euro en bij de D200 krijg je nog geld toe.

Is dit nu niet een mooie droom.

Jammer dat Sinterklaas uit Spanje komt.
            mvg
            Antoine
            Antoine, kan je me even de technische spec van die D800 ? Ik hoop dat ik daarmee eindelijk die ultime foto's kan nemen ...
            Welke specs ? ik hoop de volgende:
            -correcte belichting met max aan kleur
            -nagelscherp wat ik wil en automatische onscherpte waar ik wil
            -perfecte zwart-witbalans
            -foto correct uit de camera, weg PS, ...
            -perfecte compo
            -fototoestel mag zelfs thuis in de kast blijven, telepatische bediening (of is dit nu iets te)
            -accu slechts éénmaal per jaar opladen
            -ingebouwde flits met dezefde capacitieit en karkaterisitieken als studio, ... dus niets meer meesleuren
            - perfecte zoeker, maar toestel niet groter dan de D300 of D70
            - iso ruisloos tot 128000. Hoger mag ook hoor, maar ruisloos tot 128000 zou ik al heel tevreden zijn.
            - FF, waar ook de DX-lenzen perfect op passen zonder kwaliteitsverlies en FF behouden blijft.
            - automatische tuning van alle gebruikte lenzen (gedaan met de onbetaalbare toplenzen, ...)
            - beterkoop dan 10euro zodat iedereen die kan kopen en gedaan de discussies over wat bestkoopste volgens prijs en kwaliteit is...
            Ik vrees dat ik droom... SInterklaas ..., de kerstman is ook goed hoor.
            Last edited by Wim.Vanmaele; 28 augustus 2008, 09:53.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
              Antoine, kan je me even de technische spec van die D800 ? Ik hoop dat ik daarmee eindelijk die ultime foto's kan nemen ...
              -perfecte compo
              -fototoestel mag zelfs thuis in de kast blijven, telepatische bediening (of is dit nu iets te)
              -ingebouwde flits met dezefde capacitieit en karkaterisitieken als studio, ... dus niets meer meesleuren
              - iso ruisloos tot 128000. Hoger mag ook hoor, maar ruisloos tot 128000 zou ik al heel tevreden zijn.
              - FF, waar ook de DX-lenzen perfect op passen zonder kwaliteitsverlies en FF behouden blijft.
              - automatische tuning van alle gebruikte lenzen (gedaan met de onbetaalbare toplenzen, ...)
              - beterkoop dan 10euro zodat iedereen die kan kopen en gedaan de discussies over wat bestkoopste volgens prijs en kwaliteit is...
              wadde? hebde gij diene nog nie? gij loopt nogal achter, jong!
              erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Ik zeg niets en wacht gewoon op de D3xs
                Nikon spul

Comment

Met een vaste hand, wat verf en penseel heb je die toch direct
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                    Met een vaste hand, wat verf en penseel heb je die toch direct
                    Ja, ik dacht dat, maar ik heb een skrijffout en ik heb een D007, een fotastisch masjien maar ik moet dringend die handleiding vinden om te lezen (RTFM-fan) omdat hier niemand me kan helpen met dat toestel... en ik dus geen vraagskes kan stellen
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

Comment

Als we nu allemaal tesamen eens een schietgebedje maken,misschien schuiven ze dan bij de gelovige jongens en meisjes de d200 gratis onder onze kerstboom
                      K'e zal maar mijn duur verdiende centjes verder langs de kant zetten zeker

Comment

Bwa, sommoige prijsdalingen zijn toch wel echt spectaculair, neem nu bv de Fuji S5 Pro, begin vorig jaar verkoopprijs 1800€, nu rond de 700€ nieuw uit de doos.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                          -perfecte compo

Dit doet me denken aan hetgeen de één nu eenmaal mer heeft dan de ander. Nl. een goed stel hersens om uw mooiste herinneringen in te bewaren!

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Bwa, sommoige prijsdalingen zijn toch wel echt spectaculair, neem nu bv de Fuji S5 Pro, begin vorig jaar verkoopprijs 1800€, nu rond de 700€ nieuw uit de doos.
                            Zou dat niet de voorbode zijn dat Fuji met zijn dslr gamma zou stoppen

Wel niet goed voor iemand die zo een toestel tweedehands wil verkopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Zou dat niet de voorbode zijn dat Fuji met zijn dslr gamma zou stoppen

Wel niet goed voor iemand die zo een toestel tweedehands wil verkopen
                              Daar kunnen we wel inderdaad enkel maar naar gissen . . . wat de verkoop betreft, dit toestel verkoop je na enkele jaren nog steeds voor de helft van de prijs, en nieuwe nikonlenzen kan je sowieso blijven gebruiken aangezien de S5 de nikonvatting heeft.

Ik denk dat ik zelfs nog even wacht en opnieuw zo'n S5 aanschaf als backup toestel.
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                              X