Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
het gewicht en de grootte van de camera kan mij niet schelen
ik ben al wel in Corsica redelijk hoog geweest, geen GR20 op mijn leeftijd, maar verder voortgaand op wat ik hoor en lees, lijkt me een DSLR-uitrusting veel te groot en te zwaar om 2 weken over één van de moeilijkste tracks van Europa mee te sleuren
met een licht en dun compactje van een goed merk (200-250 EUR), met 10 mp en beeldstabilisatie, zal je veel mooiere zonsopgangen meebrengen, waar je ook nog posters zal van kunnen afdrukken ook
Oorspronkelijk geplaatst door ForestwalkerBekijk bericht
Dus onbeholpen ben je niet, s,avonds een boekje erbij en de anderen standen uitproberen.
Kijk eens op dit forum hoeveel vragen gesteld worden die ook gemakkelijk in de handleiding te vinden zijn. En dan nog is de doorsnee DSLR-bezitter een heel ander iemand als het gemiddelde BD-forumlid. Handleidingen worden niet vaak gelezen. En op vakantie ga je al helemaal niet in de handleiding zitten te wrotten.
Jammer een reflex heeft zoveel voordelen.
Maar ja, ben ook zo begonnen.
Mijn fz5je gooi ik ook niet weg hoor.
2 dingen waar ik tegenaan liep met de pana fz5, was ruis en vertraging in de sluiter.
Oorspronkelijk geplaatst door Dominic MaertensBekijk bericht
..........
Trouwens, topic mag toe, ik heb een FZ-18 besteld.
Veel plezier met je toestel
Maar ik weet uit ondervinding dat het na een tijdje begint te kriebellen voor een reflex, had (heb hem nog hoor) een Pana FZ dmc-30
En kwam tegen de beperking van ruis aan om over te stappen op een reflex en dat werd dan de Oly E-510
Maar wegdoen dat oudje nooit
Dus veel plezier en laat de fototjes maar komen.
Comment