Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie kan mij raad geven? Fuji FinePix S8000 fd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie kan mij raad geven? Fuji FinePix S8000 fd

Ik heb onlangs een nieuwe digi camera compact Fuji Fine Pix S8000 fd aangeschaft. Nog nooit gebruikt omdat het bij het kennismaken met het toestel liep iets vast. Toen ik op het knopje EVF/LCD gedrukt heb is het scherm zwart geworden en nooit meer verlicht. Maar ook de viseur waardoor je kan het object bekijken en ook korrekties voor je ogen aanbrengen kunt blijft zwart/dicht. Mijn vraag is:

Is er een weg om de camera S8000 op een of ander manier te resetten? Of de situatie te verhelpen voor het begin van het gedoe met hin en weer opsturen om de nakoming van de garantievoorwaarden te eisen?

Alvast bedankt voor de moeite.

C. Iliev

Re: Wie kan mij raad geven? Fuji FinePix S8000 fd

Afzetten, batterijen eruit, nieuwe AA's of volledig opgeladen herlaadbare AA's erin en terug aanzetten.

Ondertussen de manual eens doornemen

groeten en veel plezier ermee
    'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Beste vriend,
      Dit heb ik wel vaker geprobeerd, maar nog geen reactie. En wat nog klopt is dat ik maar over een engelse en een franse handleiding beschik, maar ik geen van beide kan lezen.

Wat nu?

Comment

misschien hier iemand met gelijkaardig probleem (helaas ook engelstalig):

zijn alleen de schermpjes zwart of doet de camera verder ook niks?
        'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Kun je er niet gewoonweg mee naar de winkel trekken waar je het toestel kocht ? Soms is het simpelweg een gebruiksfout.
          Indien je het toestel kocht via een webshop is dit natuurlijk niet evident, maar misschien beschikken ze dan over een helplijn.

Comment

Working...
          X