Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En Ingo Albert van Top-Foto is een kanjer!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

@ Sam Jae

Ik schrik me effe rot hier! Had net een mailtje gestuurd naar Top Foto om te vragen of ze de betaling goed ontvangen hadden en of het pakket al verzonden was... Ik zou het laten toekomen op mijn werk maar vanaf volgende week is het boeltje hier dicht dus dat kon voor bijkomende moeilijkheden zorgen...

Nog geen 5 minuten nadat de mail verstuurd was, krijg ik telefoon van Topfoto om te zeggen dat mijn bestelling vandaag of morgen zou moeten aankomen ))

Toch een leuk gebaar dat ze de moeite nemen om effe te bellen. Hopelijk geraakt jouw bestelling ook snel aan je deur!

Wim
    Canon EOS 30D | EF-S 17-85mm IS USM | EF 70-200mm L f4 IS USM | Canon S50

Comment

Ja inderdaad eergisteren kreeg ik telefoon van Ingo om te vragen of die mijn bestelling moest opsturen omdat ik er nog niet zou zijn omgegeweest. Ik had mijn bestelling laten meebrengen door wunjo, maar Ingo was dit vergeten, wanneer ik het hem vertelde wist die het plots weer. (komt waarschijnlijk omdat ik twee verschillende e-mail adressen gebruikt heb)

Toch vriendelijk om eens te bellen
      mvg
      Wibilinga

BTW : Topfoto is formidabel

Comment

idd, knappe service!! waren ze allemaal maar zo
        visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

weeeehooooo! ik heb m'n bestelling ontvangen: een verse Kingston 512MB en een TCON17, mooi verpakt en bij de TCON zat er nog een neplederen zakje bij. Net op tijd om naar de zee te vertrekken

En als kers op de taart: m'n eerste bd-badge was eveneens aangekomen! Nu nog zoeken waar te bevestigen (waarschijnlijk fototas).

Onmiddelijk die tcon17 even testen

greetz

Sam Jae

Comment

Originally posted by Allagamma
            Vandaag heb ik een Canon G5, een 512 CF van Kingston en een No-Name extra accu gekocht bij Top-Foto. Wat een vent die Ingo. Ondanks dat het druk was op zaterdag nam hij alle tijd voor je en na een kopje koffie gingen we afrekenen. Alleen ik kon maar 500 euro bij hem pinnen. Wat denk je wat hij zei: neem de spullen maar mee en maak de rest maar over. Was gelukkig niet nodig want ik kon de rest pinnen bij de bank. Nogmaals prima vent met dito service. Top-Foto een echte
            TOPPER!

Maarten
            Daar kan Foto Konijnenberg nog een hoop van leren Maarten

Comment

Sam,

Laat iets weten hoe die TCON17 lens meevalt, ik overweeg die namelijk ook
              Canon met glas...

Comment

Ik begrijp het niet. Ik heb vorige week via het webformulier vragen gesteld. Ik heb die vragen dit weekend nogmaals via het webformulier herhaald en per email aan ingoalbert@t-online.de gestuurd.

NUL KOMMA NUL reactie. Dat is toch niet te rijmen met wat ik hier al allemaal gelezen heb ivm topfoto. Ik geef een skynet en yucom adres op om terug te mailen. Ik informeer wel voor "prullen" van alles bijmekaar amper 400 euro. Ik doe zelfs moeite om in het Duits te mailen.

Comment

Vanmiddag een mail gestuurd en al antwoord gehad.
                  http://www.vannecke.be
                  Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                  Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Mij viel hij wat tegen.... Maja, 'k heb er dan ook maar 1 voorzetlens gekocht.... In de mail allemaal hemel op aarde... Ja de tcon-17 hebben we altijd op voorraad, en over het tussenstukje 49-55mm moet u zich zeker geen zorgen maken, dat is altijd binnen.... Ikke weg naar duren.... Binnen gekomen, gevraagd naar een tcon-17, hij moest kijken, maar 'k had geluk die was nog op voorraad... en dan de adapterring 49-55mm, ja jammer die had hij niet binnen, maar die kon ik in belgie ook vinden zodus dat was volgens hem niet zo erg..... alle, bij mij kwam het over van ja koopt maar, en moet ge niks meer hebben dan dat ??? want voor 109 euro naar hier komen, echt niks meer vandoen ?.....

Maja 't was misschien mijn pech dag, 'k ben dan in aken nog naar een hd van 120 gb op zoek geweest, 2 winkels binnen geweest waar ze onder de 120 euro geprijsd stonden (ja 'k moest de 8mb cache hebben) en ze hadden ze ook in geen van beide binnen.

Maar soit, ik kan misschien een verkeerde moment gehad hebben dus volgende keer als ik foto materiaal nodig heb, terug naar duren (9/10 kansen wel voor de prijs)
                    Maar 'k ga wel eerst eens in aken naar de prijs informeren, want daar ben ik een fotozaak binnen geweest voor die adaptor ring, ze hadden hem ook niet binnen, maar ze hadden nog een 2e filliaal, daar hebben ze direct naar gebeld, daar waren er nog, direct een plannetje mee gekregen en aanwijzing hoe er naar toe te gaan... en dat voor een stuk van 10 euro....
                    To make your dreams come true, wake up

Comment

Heb natuurlijk even op hun site gekeken, en de prijs is daar wel veel goedkoper als hier in ned. Voor een verschil van 300 euro rij ik wel op en neer.
                      En een goede service is me zeker veel meer waard..
                      mvg
                      gabriella
                      Canon 300D en 350D
                      canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
                      canon 20-35 usm

Comment

Originally posted by jdm
                        Maar 'k ga wel eerst eens in aken naar de prijs informeren, want daar ben ik een fotozaak binnen geweest voor die adaptor ring, ze hadden hem ook niet binnen, maar ze hadden nog een 2e filliaal, daar hebben ze direct naar gebeld, daar waren er nog, direct een plannetje mee gekregen en aanwijzing hoe er naar toe te gaan... en dat voor een stuk van 10 euro....
                        Welke winkel was dat in Aken???
                        ik koop ook m'n fotospullen in Aken vandaar...

Comment

yeps dat is die winkel, als je van de dom naar beneden wandelt, daar op u linker kant, 't is daar zowat uitverkoop van fotokaders, en boxen om dia's in te steken.... en ik heb daar in de andere topic uw eerste foto met uw nieuw toestel gezien en daar stonden inderdaad de fototassen die ik gisteren ook gezien heb.... Ze zijn daar echt wel vriendelijk zelfs voor enen waarvan den deutsche sprache meer op zijn jean-marie paffs in zijn jonge jaren is.....

Comment

Originally posted by jdm

yeps dat is die winkel, als je van de dom naar beneden wandelt, daar op u linker kant, 't is daar zowat uitverkoop van fotokaders, en boxen om dia's in te steken.... en ik heb daar in de andere topic uw eerste foto met uw nieuw toestel gezien en daar stonden inderdaad de fototassen die ik gisteren ook gezien heb.... Ze zijn daar echt wel vriendelijk zelfs voor enen waarvan den deutsche sprache meer op zijn jean-marie paffs in zijn jonge jaren is.....
                            Jep, dat is Foto Preim ...
                            Daar ga ik meestal. Goede prijzen en zeer goede service.
                            En ze hebben ook veel tweedehands spullen... Massa's lenzen voor den 10 D
                            Maar natuurlijk Topfoto in Düren is nog beterkoop. (Maar voor mij ook verder)

Comment

Daar ga ik meestal. Goede prijzen en zeer goede service.
                              En ze hebben ook veel tweedehands spullen... Massa's lenzen voor den 10 D
                              Maar natuurlijk Topfoto in Düren is nog beterkoop. (Maar voor mij ook verder)

Yeps Aken seems to be place to be..... daar nog een computer zaak tegengekomen waar dat de prijzen me meer dan serieus bevallen.... tegen het einde van augustus eens om wat onderdelen gaan http://www.computer-cash-carry.de .... (gewoon eens om te testen of die typen betrouwbaar zijn....)

maar een 10d zit er niet in voor direct.... als minolta een 8i uitbrengt, en die heeft verwisselbare lenzen, en als die prijs dan betaalbaar wordt als ze zijn opvolger uitbrengen, dan ga ik eens overschakelen, maar nu ik juist in een tcon-17 geinversteerd heb, zal die 7i nog een tijd mogen meegaan

Comment

Originally posted by mic
                                Hoe zijn de prijzen daar in vgl met AC-Foto ? AC-Foto is ook nagenoeg knal in het centrum.

Henk

Comment

Working...
                                X