hallo iedereen,
ik heb overlaatst een fujifilm finepix s5800 gekocht.
Heeft me veel geld gekost, want het was toen nog nieuw. Ik wou eigenlijk de 5700 maar die hadden ze dan niet meer. Dus werd me de s5800 aangeraden.
Heeft me dus veel gekost, en stelt me nu eigenlijk wat teleur
Ok, het is zijn prijs niet waard, maar ik wil dan toch op z'n minst deftige foto's nemen. Dat moet dan toch wel kunnen veronderstel ik.
Overlaatst was ik bij een m&g van een tuning forum. Was een beetje donker (22-23 uur) even lekker foto's aan het nemen, alhoewel...niet zo lekker. Ik heb verschillende functies geprobeerd, maar niets wou lukken eigenlijk.
Kijk zelf maar:
en dat zijn dan nog de beste foto's van die avond
Nu is dat niet alleen 's avond hoor. Overdag komt dat ook niet zo goed:
Maar het is geen slecht toestel, het wel me buiten alleen niet goed lukken.
Binnen kan je er wel mooie dingen met doen:
buiten lukt me dat soms. Dit kan er bijvoorbeeld nog goed door:
Maar meestal komt er niet veel moois uit.
Nu ga ik zondag weer naar een meeting, en ik zou graag toch wat mooie foto's nemen. Iemand tips?
(btw: de foto's zijn verkleint naar 800x600, standaard zijn ze 1600x1200.)
ik heb overlaatst een fujifilm finepix s5800 gekocht.
Heeft me veel geld gekost, want het was toen nog nieuw. Ik wou eigenlijk de 5700 maar die hadden ze dan niet meer. Dus werd me de s5800 aangeraden.
Heeft me dus veel gekost, en stelt me nu eigenlijk wat teleur

Ok, het is zijn prijs niet waard, maar ik wil dan toch op z'n minst deftige foto's nemen. Dat moet dan toch wel kunnen veronderstel ik.
Overlaatst was ik bij een m&g van een tuning forum. Was een beetje donker (22-23 uur) even lekker foto's aan het nemen, alhoewel...niet zo lekker. Ik heb verschillende functies geprobeerd, maar niets wou lukken eigenlijk.
Kijk zelf maar:
en dat zijn dan nog de beste foto's van die avond

Nu is dat niet alleen 's avond hoor. Overdag komt dat ook niet zo goed:
Maar het is geen slecht toestel, het wel me buiten alleen niet goed lukken.
Binnen kan je er wel mooie dingen met doen:
buiten lukt me dat soms. Dit kan er bijvoorbeeld nog goed door:
Maar meestal komt er niet veel moois uit.
Nu ga ik zondag weer naar een meeting, en ik zou graag toch wat mooie foto's nemen. Iemand tips?
(btw: de foto's zijn verkleint naar 800x600, standaard zijn ze 1600x1200.)
Comment