Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nieuwe FujiFilm F100d : de aanschaf waard ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De nieuwe FujiFilm F100d : de aanschaf waard ?

Hoi,

even voorstellen : Patjedesigaar uit het Waregemse, sinds vandaag ingeschreven op dit razend interessante forum.

Heb vroeger in het analoge tijdperk altijd met Canon gewerkt. En pas twee jaar geleden de overstap gewaagd naar de digitaaltjes met de Fuji S9500Z.
    Een schat van een camera, als je het mij vraagt, maar ik kan natuurlijk niet echt vergelijken.

Om tussendoor altijd een licht compactje bij de hand te hebben, sta ik op punt de nieuwe Fuji F100d te kopen. Even grasduinend door de diverse onderwerpen op het forum, vind ik toch al een aantal mensen die dezelfde keuze overwegen. Graag toch nog wat extra meningen gezocht vooraleer ik mijn portemonnee openzet ...

Patjedesigaar

Re: De nieuwe FujiFilm F100d : de aanschaf waard ?

Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patjedesigaar Bekijk bericht
      Om tussendoor altijd een licht compactje bij de hand te hebben, sta ik op punt de nieuwe Fuji F100d te kopen. Even grasduinend door de diverse onderwerpen op het forum, vind ik toch al een aantal mensen die dezelfde keuze overwegen. Graag toch nog wat extra meningen gezocht vooraleer ik mijn portemonnee openzet ...

Patjedesigaar
      Ik denk dat je je verwart met de Fuji S100fs. Die is hier reeds meerdere malen aan bod geweest maar de F100d niet veel.
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Hey,

dank voor de snelle reacties.
        Het is mij echt toch wel om de F100d te doen hoor.

Patjedesigaar

Comment

Ik dacht dat forumlid KVP deze camera had, misschien kan je hem eens contacteren?
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

in de laatste Chasseur d'images komt die er toch zeer goed uit ...
            Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
              Ik denk dat je je verwart met de Fuji S100fs. Die is hier reeds meerdere malen aan bod geweest maar de F100d niet veel.
              Topicstarter Patjedesigaar bedoeld het type F100fd...
              Een van de weinige echt interessante compactcamera's.
              Een die het nog redelijk goed blijft doen onder moeilijkere lichtomstandigheden.
              E.e.a. staat te lezen in de nieuwe vergelijkingstest op www.dpreview.com
              Hier : http://www.dpreview.com/reviews/Q408premiumgroup/
              Daar komt ie het beste uit de bus.
              De prijzen moeten nog een ietwat zakken, dan krijgt mijn lief dit cammetje.

Groet
              Adrie

Comment

Ik heb onlangs voor dezelfde keuze gestaan, de Fuji F100fd of de Panasonic Lumix TZ5, uiteindelijk heeft de panasonic het gewonnen om zijn 10 x optische zoom wat voor een compact echt wel opmerkelijk is. En dat ondanks het feit dat ik een echte Fuji liefhebber ben
                De Panasonic heb je voor ongeveer 270€, de Fuji voor ongeveer 240€
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

hallo,

Heb mij vandaag de fuji finepix f100fd aangeschaft ; tot iso 800 geen ruis, vanaf 1600 lichte ruis maar na verwijderen ruis nog zeer goed bruikbaar, vanaf 3200 niet echt goed meer ; vergelijk op
                  imaging resource de foto's op hoge iso's met de andere compact en vaak 2 stappen beter, ook duidelijk beter dan de canon compact's. Prijs 237 € . Is beter dan mijn canon powershot g5 van enkele jaren terug
                  mvg
                  leo luyckx

Comment

Working...
                  X