Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus C750ultra Zoom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Olympus C750ultra Zoom

    -------------------------------------------
    Vandaag op de site van Olympus de C750 ontdekt.
    http://www.nl.olympus.be/consumer/digimg/intro.cfm?id=C-750+ULTRA+ZOOM
    Wat me vooral opviel was die optical Zoom en de EVF plus de uitbreidbaarheid met een groothoek en teleconverter en natuurlijk de prijs(+/-600à650 euro).
    Lijkt het jullie de moeite om mijn Minolta S404 te vervangen door dit toestel
    Wat zijn volgens jullie de pro's en de contra's van die C750
    -------------------------------------------

  • #2
    die camera is nog niet te krijgen .ik heb gisteren nog gebelt naar topfoto in Duitsland,en daar hebben ze gezegd dat deze volgende week zou binnen zijn maar dat zeggen ze nu al zolang .dus het zal nog even afwachten zijn.

    Comment


    • #3
      Ik heb juist de C-740 gekocht.
      Was aan het twijfelen tussen de C-740 en C-750.

      De C-750 kost ±100,- € meer, hiervoor krijg je:
      1 Megapixel extra: vond ik persoonlijk niet echt nodig
      Sound bij filmpjes: idem
      Hotshoe voor flits: klinkt interessant maar enkel de eigen Olympus-flash werkt deftig tesamen met het toestel en die kost ± 450,- €.

      Volgens mijn winkelier is een Metz 34CS-2 slave flash praktisch even goed en die kost mij nog geen 150,- € dus heb ik de C-740 gekocht en ik ben tot nu toe zeer tevreden ervan.
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

      Comment


      • #4
        Kijk eens op http://imaging-resource.com/PRODS/C750/C75A.HTM
        Daar staat een review over een pre-productie toestel. Ik ben zelf ook al weken (on)geduldig aan't wachten tot hij uitkomt.
        Pro's: compact; zoombereik; schappelijke prijs; instelmogelijkheden; zeer goede lens
        Contra's: geen gestabiliseerde lens (dan zou hij waarschijnlijk veel duurder zijn); weeral andere geheugenkaartjes
        Pana FZ10

        Comment


        • #5
          Dank je Zuk voor die link, ik denk toch nog te wachten tot hij verkrijgbaar is. Zeer compact en die Ultrazoom en blijkbaar nog kwaliteit geven doorslag en inderdaad er komen kosten voor die Xdkaartjes, maar de CF die ik nu heb zullen wel verkocht geraken.

          Comment

          Working...
          X