Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door CH PhotographyBekijk bericht
Ik zou al beginnen nadenken over een gepaste schadevergoeding :-)
Heb al meegedeeld dat ik garantie verlenging wil. Echt triestig, op naar 3 maanden zekers... konijn zei eerst: er zijn geen herstel onderdelen (volgens de status dat de 40D had bij etbass) en etbass zelf vertelt dat men er nog geen tijd voorhad....
Oorspronkelijk geplaatst door The_cobra666Bekijk bericht
Volgende week is het 2 maanden dat men toestel daar stof ligt te happen. Om gek van te komen!
Ik kreeg vorige week min of meer de mededeling "don't call us, we call you" toen ik naar mijn toestel informeerde. Die is vandaag ook alweer 7 weken in reparatie.
Grrmmmml
Helaas zit er niks anders op dan wachten, wachten en nog eens wachten.
pffff... gisteren eindelijk (toestel binnen van half augustus) email gekregen wat de reparatie inhield van de error99. De schutter zou stuk zijn.
Na 1,5 maand krijg ik eindelijk nieuws wat er aan de hand was of is... hopelijk wordt ie nu snel gemaakt er teruggestuurd!
Tim W.
Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com
"9.8 Indien de bovengenoemde garantie van toepassing is en de zaak een gebrek vertoont is Konijnenberg verplicht binnen 1 maand nadat u haar het gebrek heeft gemeld de zaak te herstellen."
Ik heb afgelopen week ook een "ERR 99" gehad op mijn 350D, na de testmethode gedaan te hebben bleek het de geheugenkaart te zijn die niet meer herkend werd en formatteren in het toestel ging niet evenals op de PC, dan sloeg Vista compleet vast. De kaart aan een collega meegegeven of ie hem kon testen en ik kreeg de kaart terug en er zou geen probleem geweest zijn, hij heeft de kaart in XP geformatteerd en eens thuis bleek het probleem van de baan te zijn. Vreemd voorval, maar ik blij dat het niet aan het toestel of objectief lag.
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
Website : http://runaque.deviantart.com/
Nou, ik heb nieuws. Ik heb vandaag Konijn nogmaals gebeld, ze vonden het toch ook wel lang duren en hebben meteen met ETbass gebeld. De sluiter is vervangen en de camera is verstuurd naar Konijn (NL), vandaar uit sturen ze hem door naar mij en deze moet in de loop van de week of begin volgende week terug zijn.
Nou, ik heb nieuws. Ik heb vandaag Konijn nogmaals gebeld, ze vonden het toch ook wel lang duren en hebben meteen met ETbass gebeld. De sluiter is vervangen en de camera is verstuurd naar Konijn (NL), vandaar uit sturen ze hem door naar mij en deze moet in de loop van de week of begin volgende week terug zijn.
Zou tijd worden, ik mis mijn liveview ....
Lucky one ik heb vorige week vrijdag een e-mail gestuurd, tot op heden nog steeds niets gehoord. Hopelijk is de mijne ook vermaakt!
Oorspronkelijk geplaatst door The_cobra666Bekijk bericht
Lucky one ik heb vorige week vrijdag een e-mail gestuurd, tot op heden nog steeds niets gehoord. Hopelijk is de mijne ook vermaakt!
Quess not....
Beste,
Excuus voor het late antwoord.
Helaas is het wel de realiteit op dit moment. Alle reparatie lopen op dit moment achter bij Etbass. Maar ook de andere reparateur van Canon het bedrijf DSP heeft dit probleem.
Op dit moment kan ik u helaas geen oplossing bieden.
Comment