Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke winkel?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke winkel?

Hallo,

Ik ben van zin om een Panasonic FZ18 of FZ50 te kopen (ben ik nog niet helemaal uit), maar er is wel een groot verschil in prijzen. Bij selexion in Mechelen staat de FZ18 399€, en bij Konijnenberg in Turnhout 330€.
    Ik vind het bijna verdacht ! Zijn er mensen met ervaring i.v.m aankopen bij konijnenberg?

Groetjes

Dizze

Re: Welke winkel?

Ik heb er zoals zo velen van dit forum er al mijn gerief gehaald. Hele goede winkel. Hele goede service. Je moet er maar op een zaterdagmiddag eens binnenspringen, minstens 15 wachtende voor u. Dat zegt voldoende denk ik hé En zoals je zelf al gemerkt hebt, ze zijn de goedkoopste.
    Canon 5D mkII + BG-E6 | 17-40 4.0 L | 24-105 4.0 L IS | 70-200 4.0 L IS | 100-400 4.5-5.6 L IS | 50 1.4 | 100 2.8 L IS Macro | 580EX II | 3x 8GB CF Scandisk Extreme III | Lowepro Flipside 400 AW

Comment

70 euro is natuurlijk wel een groot verschil op 399 Euro ... ik was vroeger vaste klant bij Konijn, véél geld uitgegeven in hun winkel tot ze het voor zichzelf op een bepaald moment kompleet verknoeid hebben in mijn ogen.

Ik zal in elk geval niet meer bij konijn kopen !

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Konijnenberg vormt samen met Geheugenkaart (Puttte) en Studio 73 (Geel, Turnhout, Mol, Lommel) mijn persoonlijke top 3 van fotowinkels, dit door hun ruim aanbod, scherpe prijzen en uitstekende service. Als iemand een winkel kent die met deze 3 kan wedijveren mag hij het me laten weten, ik zal geboeid luisteren :-)
        Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

Comment

Het is misschien niet altijd de goedkoopste maar Ingo Albert van top-foto.de geeft steeds goeie service

En van mijn woonplaats (Tienen) ben ik even snel bij Top-Foto als bij Fotokonijnenberg

Comment

de webshop van foto Bastiaens is ook zeer goed van prijs, soms nog de laagste van allemaal. Maar ze hanteren een webshopprijs en een winkelprijs die hoger is. Heb er maandag een 430EX II met omnibounce, een efs 55-250 IS met zonnekap en uv filter besteld en op dinsdagnamiddag reeds een mail dat mijn bestelling klaar lag.

Comment

Ook ik heb tot nu toe al mijn spullen bij Konijn gekocht en ben heel tevreden.

Oorspronkelijk geplaatst door Dizze Bekijk bericht
              Hallo,

Bij selexion in Mechelen staat de FZ18 399€, en bij Konijnenberg in Turnhout 330€.
              De FZ50 staat momenteel bij Vandenborre geprijsd aan 349 EUR
              Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
              BD0993BE
              Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
                Ook ik heb tot nu toe al mijn spullen bij Konijn gekocht en ben heel tevreden.

De FZ50 staat momenteel bij Vandenborre geprijsd aan 349 EUR
                Inderdaad, heb mijne ook hier gekocht. De actie vervalt wel morgen, dus zeer snel erbij zijn. Dit is een 100€ beterkoop dan elders...

Comment

Selexion staat nu niet bepaald bekend voor goedkoop en Van den Borre zeker niet.
                  D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                    Selexion staat nu niet bepaald bekend voor goedkoop en Van den Borre zeker niet.
                    Bij deze daag ik u uit een eerstehands FZ50 aan 350 euro te vinden... (zelfs duitsland & nederland zijn toegestaan)

Als je wat uitkijkt vind je overal koopjes.

Comment

Bij Vandenborre staat de 450D + 18-55 voor €719
                      Vandaag weet ik als ze hem voor €669 kunnen aanbieden.
                      Anders eventueel voor €689 (Bartok).
                      Iemand die misschien nog betere prijzen kan vinden? (geen webshop, de winkel moet een showroom hebben vooraleer Vdb zijn prijzen aanpast)

Als Vdb hem niet voor €669 kan aanbieden ga ik hem waarschijnlijk halen hier bij de plaatselijke 'fotograaf (Hoogmartens in Houthalen) aan €699..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quant Bekijk bericht
                        Bij Vandenborre staat de 450D + 18-55 voor €719
                        Vandaag weet ik als ze hem voor €669 kunnen aanbieden.
                        Anders eventueel voor €689 (Bartok).
                        Iemand die misschien nog betere prijzen kan vinden? (geen webshop, de winkel moet een showroom hebben vooraleer Vdb zijn prijzen aanpast)

Als Vdb hem niet voor €669 kan aanbieden ga ik hem waarschijnlijk halen hier bij de plaatselijke 'fotograaf (Hoogmartens in Houthalen) aan €699..
                        konijn heeft een grote showroom
                        foto als spiegel of als venster?

Comment

Foto Rubens te Antwerpen biedt ook mooie prijzen ( behoort tot de studio 73 groep).

Regio Gent is Art & Craft aan te raden.

Vergeet ook niet om eens de prijs van de goedkoopste te laten vallen bij je lokale winkel. Als ze concurentieel ingesteld zijn, zullen ze hun prijs aanpassen. Art & Craft is steevast iets duurder dan Konijn of Rubens, maar voor het prijsverschil kan je niet over en weer rijden naar Antwerpen, en als je in de buurt woont is het handig qua service na verkoop.
                          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                            konijn heeft een grote showroom
                            bij Bartok is hij €1 goedkoper dan bij Konijn

Iemand ook enig idee waar ik zul 'zonnekapje' (http://www.bartokshop.be/shop/images/big/55593.jpg) kan vinden?
                            Zijn dit universele kapjes?
                            Last edited by Quant; 31 juli 2008, 10:05.

Comment

ik heb ook mijn laatste objectieven bij bartok gekocht.
                              hanteren ook de laagste prijs garantie en zijn altijd wel een paar euro goedkoper als konijn.
                              en een zeer goede service
                              Canon 7d, Ef 70-200 F4L, EF 50 F1.8 II, Ef-s 17-55 2.8 IS, Sigma 150mm 2.8 EX macro, Kenko digital tussenringen, EF-s 17-85 F4-5.6 IS.

Comment

Working...
                              X