Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zoek gunstige prijs GP batt + lader

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• zoek gunstige prijs GP batt + lader

Hallo,

Voor mijn SB28DX flash zoek ik een lader en 2000 mAmp AA batterijen voor een sterke prijs. Wie helpt me aan een adres (website) van een dealer, en mag ik rekenene op prijsverschillen al naargelang het adres.

Voorlopig heb ik snel eens gepolst en kom op 79 euro voor een Smart lader + 4 x AA cellen 2000 mAmp en 39 euro voor de traaglader met 4 batterijen.

Tnx !

€64,90 voor de smart lader incl 4 batt. en/of €15,90 voor 4 losse batterijen bij Topfoto in Düren.

Ondertussen is er ook een 2100mAh NiMH versie.
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Hoi Phille,

Kijk hier eens voor een aantal winkels :
      http://www.tweakers.net/pricewatch/59393

Rick

Comment

Mag ik eens een domme vraag stellen? Kan je daar gelijk welke NiMH AA batterijen in opladen, of moeten er dit van GP zijn?
        klik

Comment

Originally posted by tjoepke
          Mag ik eens een domme vraag stellen? Kan je daar gelijk welke NiMH AA batterijen in opladen, of moeten er dit van GP zijn?

Neen, daar kan je alle oplaadbare batterijen insteken... Die laders laden alle merken op.. Het hoeft dus niet GP te zijn.
          Maar GP heeft wel een uitstekend kwaliteit betreft levensduur van de batterij.

Comment

bedankt mic
            klik

Comment

Originally posted by tjoepke

Hier nog een dommere vraag: ik héb al een lader van Memorex, voor mijn verzameling NiCad's.
              Als ik nou enkel de GP-batterijen aankoop, kan ik de lader uitsparen door de Memorex te gebruiken?

Staat wel in het groot op "only for NiCad batterys"
              Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Originally posted by Hombre
                Staat wel in het groot op "only for NiCad batterys"
                Ik heb een lader die zowel NiCd als NiMH batterijen aankan, maar er zit wel degelijk een schakelaar op om tussen de 2 te switchen !!! Ik zou het dan ook niet riskeren van NiMHs te proberen op te laden in een NiCd lader, al moet ik toegeven van helemaal niet te weten wat het effect zal zijn.

Henk

Comment

Nou, ik kan je het effect wel vertellen. De verkeerde batterijen in een lader stoppen kunnen ONTPLOFFEN. Doe het dus alsjeblieft nooit (misschien gaat het een paar keer "goed", maar op den duur...)

Comment

Nu in actionshop

89 euro voor

1 snellader
                    1 caradapter
                    8 batterijen 2000 GP
                    reistasje
                    http://www.vannecke.be
                    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

COLRUYT: 4 x 2000mAh + lader 100-240V + snoer 12V. Laadtijd 1H (jawel) voor 59 Euro. Ik dacht merk Memorex.

[quote]Originally posted by Phille
                      Hallo,

Voor mijn SB28DX flash zoek ik een lader en 2000 mAmp AA batterijen voor een sterke prijs.
                      CANON 1Ds III | CANON 24-105 IS |CANON 85 1.2 |CANON 17-40 |CANON 70-300 DO IS | Canon 270 EX

Comment

Working...
                      X