Naast mijn DSRL met leuk glas overweeg ik om een compactje te kopen voor in de binnenzak, lekker makkelijk mee te nemen, altijd bij.... Ik denk aan iets zoals een ixus 80 of iets van dat formaat maar ben bang dat ik het beestje in de kast gooi omdat ik straks alleen maar ruizige plaatjes heb waar ik me aan ga ergeren.
Het zou gaan om kiekjes die max op 10x15 afgedrukt zouden worden.
Wie van de puristen hier heeft naast zijn fijne body met dito glaswerk toch een compact waar hij eigenlijk best tevreden over is? En welke is dat dan? Of hoop ik op iets dat niet bestaat? ??
Ik snap dat je met dit soort cameraatjes niet in het donker moet willen werken en dat ik geen mega zoom moet verwachten.... daar hoef ik geen uitleg over.....
Ik hoor graag jullie meningen.
Ed
Het zou gaan om kiekjes die max op 10x15 afgedrukt zouden worden.
Wie van de puristen hier heeft naast zijn fijne body met dito glaswerk toch een compact waar hij eigenlijk best tevreden over is? En welke is dat dan? Of hoop ik op iets dat niet bestaat? ??
Ik snap dat je met dit soort cameraatjes niet in het donker moet willen werken en dat ik geen mega zoom moet verwachten.... daar hoef ik geen uitleg over.....
Ik hoor graag jullie meningen.
Ed
Comment