Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Powershot S45

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Powershot S45

Wie helpt??

Heb net mijn nieuwe canon powershot S 45 gekocht, prima toestel maar..
    bij het downloaden van de foto's naar pc blijft hij halverwege blokkeren en zijn sommige foto's maar half te zien, ik gebruik de zoombrowser ex versie 4.02.120 (downloaden van opgenomen film lukt helemaal niet...)
    Wat doe ik verkeerd???
    Windows Me :: intern geheugen 512 Mb

Alvast bedankt..

MMM ik weet niet of het er in dit geval mee te maken heeft maar Windows ME geeft veel problemen en zou ik zowiezo vervangen door XP of 2000 of desnoods het oudere 98

Comment

Ik denk niet dat het aan Windows Me kan liggen. Heb zelf een G3 en gebruik dezelfde software en versie van Canon om de foto's op de pc te krijgen. Mijn Pc draait eveneens onder ME en heb ook 512 mb geheugen en ondervind geen enkel probleem !

Vinnie

Comment

Misschien zoombrowser eens opnieuw installeren..

En ben je zeker dat de foto's goed op het kaartje staan?? Kun je niet eens met een card reader kijken naar de foto's op de kaart?
        Heb namelijk een vriend die ook zo een soort probleem heeft gehad en het was zijn cf card die slecht was..

Success ermee
        Time is a precious little thing....

Comment

Ik heb wel vergeten te melden dat ik rechtstreeks van mijn camera download via usb, en de foto zijn wel goed te lezen via schermpje van camera, ik het soms beter te downloaden met een card reader??
          Alvast allemaal bedankt voor de reactie......

Ivan

Comment

Heb ook geen problemen met ZoomBrowser. Probeer misschien eens je drivers van zowel je S45 en de USB-chip van je PC'tje aan te passen?
            Een card-reader is natuurlijk ook een oplossing, maar natuurlijk niet de goedkoopste... Het ding moet werken natuurlijk. Met Win2000 of WinXP komt er een aparte drive bij als ik "My Computer" neem. Ik weet niet of het ook het geval is bij WinME. Ik werk eigenlijk vooral zo, ipv met die ZoomBrowser !

Greetz,

Garfield007
            Garfield007 **BD0188BE**
            Canon 300D - 512Mb PQI CF - CANON EF 90-300/4,5-5,6 USM - Canon EF 35-105 - Tamron 2x Convertor

Comment

Hi,

Ik ken die Zoombrowser niet, maar heb je daar de mogelijkheid om slechts enkele foto's te selecteren en dan te versturen naar de pc.

M.a.w. als er bv. 100 foto's op je kaart staan, kun je dan per 10 kopieren naar de pc?

Ik heb mijn cardreader eens aan mijn vader's pc gehangen. Een volledige kaart versassen, lukte ook niet. PC blokkeerde... Zelfs een paar maal geprobeerd. Uiteindelijk in stappen gekopieerd, wat dan wel lukte...

Besturingssysteem... Je raadt het al: Win ME

Groeten,
              550D - Canon 15-85 f/3.5-5.6 IS USM - Tamron SP 90 mm F2.8 Di VC USD Macro 1:1 - Tamron SP 70 300 mm f4 5.6 di vc usd
              http://www.photos-by-gianni.be

Comment

Working...
              X