Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trust 970z Powercam Optical zoom?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Neo
    Henkvw,

    Ik wil eigenlijk een foto posten zodat jullie deze kunnen bekijken, maar hoe moet ik dat doen want op de site kan ik niet uploaden. Dan kunnen jullie zelf zien hoe een foto eruit ziet. De foto is genomen van een gebouw, en ik wil benadrukken dat ik toch echt wel een vaste hand heb.

    Dus als jullie uit zouden kunnen leggen hoe ik hier een fotoke weg kan zetten dan hebben we referentie materiaal

    Greetz,

    Neo

    Hey Neo,

    Pics rechtstreeks op BD plaatsen kan niet. Je moet ze ergens anders op het web zetten (je eigen webspace van je provider, of op www.instantlogic.com of zo). Daarna moet je het volledige adres (vanaf "htt..." tot de ".jpg" tussen de IMG blokjes zetten.

    Die blikjes vind je als volgt;
    -type een nieuwe message
    -Boven de message box staat een sectie "format"
    -klik op het 4e icoontje van recht (klein fotoke)
    http://www.theafricabug.com

    Comment


    • #17
      Hey Jochen,

      Dan had ik het toch goed begrepen van JAJA, nu ben ik aan het proberen om even een gratis site aan te maken op www.tripod.lycos.nl alleen dat werkt nog niet helemaal. Als het lukt dan post ik de foto's hier.

      Greetz,

      Neo
      IF you do something, DO IT GOOD!!!

      Comment


      • #18
        Originally posted by MadGuy
        Dat klinkt dus als aardig weggooibaar...

        Ik zou toch eerst maar eens wat foto's gaan maken en zien wat je zelf vindt van de kwaliteit. Wellicht ben jij wat minder kritisch dan de mannen die hier hebben gereageerd. 1 lichtpuntje tussen alle verwoorde kritiek , de door jou geposte foto is niet bewogen, dus zo erg zal dat probleem bij jou niet zijn.
        Groeten, Eric

        Nikon Coolpix 8800
        Fuji S602 Zoom

        Comment


        • #19
          Madguy,

          Even off topic maar zit die bus niet gigantisch tegen die BMW aan?

          Greetz,

          Neo
          IF you do something, DO IT GOOD!!!

          Comment


          • #20
            Originally posted by Dutcheric
            Originally posted by MadGuy
            Dat klinkt dus als aardig weggooibaar...

            Ik zou toch eerst maar eens wat foto's gaan maken en zien wat je zelf vindt van de kwaliteit. Wellicht ben jij wat minder kritisch dan de mannen die hier hebben gereageerd. 1 lichtpuntje tussen alle verwoorde kritiek , de door jou geposte foto is niet bewogen, dus zo erg zal dat probleem bij jou niet zijn.
            Dat is waar. Wellicht heb ik er niet erg verstandig aan gedaan te rade te komen op een forum met allemaal professionals, LOL! Ik stel inderdaad wat minder hoge eisen, en ik zal het ook merendeels voor op de computer zelf gebruiken en voor het web. Dan kun je sowieso wat rommelen met de kwaliteit lijkt me.

            Ik heb eens wat rondgekeken op andere fora en voorbeeld foto's gezien (ook macro's) van mensen die hem al tot in den treure hadden uitgeprobeerd. Als je niet superkritisch bent schijnt het een leuke camera te zijn om mee te beginnen. Mensen waren er aardig tevreden over. De 3,3 MP CCD schip waar Trust het over heeft blijkt een 2,1 MP CCD chip te zijn. De rest wordt erbij gefantaseerd. Het enige grote nadeel is de korte leeftijd van de batterijen...

            Comment


            • #21
              Originally posted by Neo
              Madguy,

              Even off topic maar zit die bus niet gigantisch tegen die BMW aan?

              Greetz,

              Neo
              ONTZETTEND ja! Busje is van mijn oom, de BMW kwam er later voor te staan...

              Comment


              • #22
                Hey madguy en de andere,

                Het lukt me steeds niet om een site aan te maken.

                Kan ik anders een foto emailen van de camera aan iemand die hem voor mij op het forum kan plaatsen?

                Alvast bedankt,

                Neo
                IF you do something, DO IT GOOD!!!

                Comment


                • #23
                  Heb je al geprobeerd bij
                  www.instantlogic.com Paar minuten werk en je kunt de foto direct linken

                  Lukt dat ook niet dan kun je hem wel naar mij malen hoor

                  Comment


                  • #24
                    Ik zal daar nog eens kijken.

                    Anders stuur ik u een mailtje.

                    Greetz,

                    Neo
                    IF you do something, DO IT GOOD!!!

                    Comment


                    • #25
                      Ik ben eruit en ik wil er vanaf! Ik heb mijn oog nu laten vallen op wat sowieso mijn eerste keus was; de Canon Powershot A70...

                      Ze hebben me misleid met cameraresolutie en CCD resolutie...

                      Comment

                      Working...
                      X