Ik ben me nu eens gaan verdiepen in een D80 aangezien die in de cashback zeer aantrekkelijk geprijst is en als 2de body naast mijn D300 zijn mannetje wel zal staan.
Nu het volgende ik wil er dan een grip onder doen maar ik zie vele verschillende grips voor de D80 te koop op internet.
Ook merk ik dat de originele van Nikon steeds de goedkoopste is en dan rijst bij mij de vraag hoe kan imitatie nu duurder zijn? zitten er gebreken op de MB-D80? mist die wat of zo.
Of hebben de andere fabrikanten de grip verbeterd.
Ik kan op internet niet echt vinden wat de verschillen zijn.
Misschien zijn er hier gebruikers met de ervaring welke of weten waarom dit prijs verschil er is met andere merken.
Zou iets meer uitgeven lonen of gewoon voor een MB-D80 gaan en voor het prijs verschil een extra batterij kopen.
Hier zijn een tweetal urls die prijs verschillen laten zien.
Nu het volgende ik wil er dan een grip onder doen maar ik zie vele verschillende grips voor de D80 te koop op internet.
Ook merk ik dat de originele van Nikon steeds de goedkoopste is en dan rijst bij mij de vraag hoe kan imitatie nu duurder zijn? zitten er gebreken op de MB-D80? mist die wat of zo.
Of hebben de andere fabrikanten de grip verbeterd.
Ik kan op internet niet echt vinden wat de verschillen zijn.
Misschien zijn er hier gebruikers met de ervaring welke of weten waarom dit prijs verschil er is met andere merken.
Zou iets meer uitgeven lonen of gewoon voor een MB-D80 gaan en voor het prijs verschil een extra batterij kopen.
Hier zijn een tweetal urls die prijs verschillen laten zien.
Comment