Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke digitale reflex?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke digitale reflex?

Inderdaad het budget van een 16jarige is wat beperkter, daar had ik nog niet bij stil gestaan. in uw geval zou ik dan ook gaan voor de 450D of zelfs voor de 400D. Zeer goede begintoestellen zonder twijfel.

Nog veel succes

Rudy

Mvg,
    Rudy
    www.vogelsvanbelgie.be

Comment

Heej, succes, man, vroeg geleerd is oud gedaan - doe het gerust voor de EOS450 - schitterende instap !

Pat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KevinC1991 Bekijk bericht
        Hey iedereen.

Maar nu las ik ergens in een topic dat live view niet zo goed is op een spiegelreflex..

Kevin
        Live view staat nog in zijn kinderschoenen op DLSR's maar de implementatie zoals op de sony a300 en a350 evenaart, en is zelfs beter dan deze van de compacts Is volledig anders dan op andere DSLR's doorgebruik van een 2de sensor specifiek voor live-view.
        Heeft integenstelling tot de meeste andere toestellen een draaibaar LCD scherm en behoudt de volledige AF-functie in live-view.

Live-view kan zeer nuttig zijn voor verschillende situaties, maar je moet wel beschikken over alle AF-mogelijkheden en draaibaar scherm, anders wordt deze functie minder aantrekkelijk. Eens gebruikt wil je dat niet meer missen.

Comment

Working...
        X