Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

s100fs - Waar kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: s100fs - Waar kopen?

    Hier kan je hem ook direct bestellen, daar heb ik hem enkele weken geleden gekocht, nu ook weer in stock : http://www.cameraland.nl/component/p...art/Itemid,26/
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #17
      Re: s100fs - Waar kopen?

      Je moet wel rap zijn anders zijn ze weer uitverkocht .

      Comment


      • #18
        Re: s100fs - Waar kopen?

        Goedenavond,
        Een gouden tip van Franciskine en klaar is kees.
        Heb hem zojuist besteld met een extra batterij.

        Goede raad is goud waard.

        Comment


        • #19
          Re: s100fs - Waar kopen?

          Oorspronkelijk geplaatst door zorro Bekijk bericht
          Goedenavond,
          Een gouden tip van Franciskine en klaar is kees.
          Heb hem zojuist besteld met een extra batterij.

          Goede raad is goud waard.
          Graag gedaan Zorro
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #20
            Re: s100fs - Waar kopen?

            Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
            UPS is natuurlijk een peperdure verzendoplossing ... binnen Nederland leveren ze gratis (boven de 200 Euro orderwaarde), voor afhalen ook geen toeslag ( en dat is niet altijd het geval) ... wanneer geen leveringsadres binnen Nederland mogelijk is ... de verzendkosten van http://www.cameranu.nl/artikel/9727 zijn met 11,5 Euro redelijker
            Mijn vriendin is afgelopen woensdag voor een maand naar Australië vertrokken en dat was tegelijk ook de deadline om de s100fs te hebben, dus ik had die paar extra euro's er wel voor over om zeker te zijn dat het toestel hier tijdig was...

            Tweedehands vind je ze idd al, maar de prijzen die ik vond lagen hoger dan mijn nieuwprijs bij digitalstreet. Van waar het toestel komt weet ik niet, maar de menu's zijn in het nederlands, dus dat valt mee. En een Engelstalige handleiding is nu ook niet het einde van de wereld lijkt me.

            Comment


            • #21
              Re: s100fs - Waar kopen?

              Hallo

              Ik zou me graag ook de fuji s100fs aanschaffen alleen vind ik geen enkele winkel meer waar deze nog in stock is. Iemand die nog een winkel weet waar ze hem in stock hebben ?

              Heb gehoord dat fuji eind augustus pas terug zal leveren maar dat het aantal daarvan ook al beperkt is ...

              Comment


              • #22
                Re: s100fs - Waar kopen?

                *verwijderd*
                Last edited by Brijner; 20 oktober 2008, 02:13.
                Nikon D40 met een 18-200 AF-S DX VR F/3.5-5.6 G-IF ED en een AF-S 18-55 F/3.5-5.6 GII ED Kitlens

                Comment


                • #23
                  Re: s100fs - Waar kopen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ilseke Bekijk bericht
                  Hallo

                  Ik zou me graag ook de fuji s100fs aanschaffen alleen vind ik geen enkele winkel meer waar deze nog in stock is. Iemand die nog een winkel weet waar ze hem in stock hebben ?

                  Heb gehoord dat fuji eind augustus pas terug zal leveren maar dat het aantal daarvan ook al beperkt is ...
                  Bij de Fnac in Gent zullen ze hem wel hebben maar de prijs is wel duur € 699 ...

                  Comment


                  • #24
                    Re: s100fs - Waar kopen?

                    699 EUR is wel schandalig duur als je vergelijkt met elders, met de huidige leveringsproblemen kunnen ze mss nog geluk hebben dat ze er een paar aan die prijs verkocht krijgen bij fnac maar ikzelf zou hem liefst iets goedkoper vinden

                    Comment

                    Working...
                    X