Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300 firmware 1.03

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D300 firmware 1.03

van Thom Hogan's site:

D300, D3 Firmware Updates
    July 1--Slightly lost in the other Nikon announcements are firmware updates for the D3 (2.00) and D300 (1.03). The D3 firmware updates bring many of the minor changes the D700 added to the D3 platform. The D300 update apparently has a fix for the Dead Battery Syndrome that many have reported encountering.

Re: D300 firmware 1.03

Ja, zowel voor D300 als D3 firmwareupdate, bij mij zijn ze reeds geupdate.

Blijkbaar zouden de batterijindicatieproblemen bij de D300 daarmee opgelost zijn, en bij de D3 is er een ganse waslijst aan verbeteringen en menu uitbreidingen, met afdrukbare PDF om toe te voegen aan je handleiding.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Ja, zowel voor D300 als D3 firmwareupdate, bij mij zijn ze reeds geupdate.

Blijkbaar zouden de batterijindicatieproblemen bij de D300 daarmee opgelost zijn, en bij de D3 is er een ganse waslijst aan verbeteringen en menu uitbreidingen, met afdrukbare PDF om toe te voegen aan je handleiding.

Op D.Preview wordt vermeld als grootste nieuwigheid ( eindelijk ) het kunnen switchen van de ene geheugenbank naar de andere door middel van drukknop/instelwiel.Is dat er voor de D300 ook bij?

Walter
      D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
        Op D.Preview wordt vermeld als grootste nieuwigheid ( eindelijk ) het kunnen switchen van de ene geheugenbank naar de andere door middel van drukknop/instelwiel.Is dat er voor de D300 ook bij?

Walter
        Is enkel voor de opname menu. Er zou een optie moeten zijn dat de persoonlijke instellingen al dan niet aan een opname instelling te koppelen.
        Ook een paar banken bij zou van pas komen. 26 letters van het alfabet is niet nodig maar een 10 tal zou wel van pas komen.
        Dit allen uiteraard zowel voor de D3 als de D300 en de D700.
        Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Heb 14 dagen geleden nieuwe d300 gekocht heb ik die firmware 1.03 ook nodig of zit het er op

groeten robert
          D300 .Nikkor AF-S 16-85mm DX F VR /Nikkor AF 50mm F 1.8 / Nikon SB-800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gipsy Bekijk bericht
            Heb 14 dagen geleden nieuwe d300 gekocht heb ik die firmware 1.03 ook nodig of zit het er op

groeten robert
            De timestamp op de files is van 16-6-2008, dus 16 dagen oud. Ik betwijfel of je camera dan al geupdated zal zijn. Je kan altijd je versie nakijken in de menu.
            Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Working...
            X