Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speedlite 550 of 420

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by Orc@
    @Rudi
    Crown, heb je daar soms een adres van of URL?

Kga dan eens het net afschuimen voor de scherpste prijs...
    Indien prijsverschil miniem tussen Metz en Speedlite, zou ik toch de Speedlite nemen...
    mvg
    Orc@

Absoluut gelijk in !!! hpr@crown-group.demon.nl , met mijn complimenten.

Rudy

Comment

Kan hier soms iemand zo vriendelijk zijn een fototje te posten die genomen is met externe flits en eventueel dezelfde met vaste flits.

Ik heb ook wel interesse maar voor ik mijn geld uitgeef heb ik graag zekerheid.

Vriendelijk bedankt mannen

greets banderas
      MY JETPHOTOS
      ONLINE!!!

Comment

Originally posted by banderas
        Kan hier soms iemand zo vriendelijk zijn een fototje te posten die genomen is met externe flits en eventueel dezelfde met vaste flits.

Ik heb ook wel interesse maar voor ik mijn geld uitgeef heb ik graag zekerheid.

Vriendelijk bedankt mannen

greets banderas
        Interesseert me ook wel
        2 foto's genomen met dezelfde instellingen en onderwerp
        met enig verschil interne en externe flits.
        Alvast bedankt
        groeten
        Bert

Comment

Hey, Ik heb ook een 550 op 10D en deze twee werken perfect samen ! Nog geen enkele overbelichte flitsopname gemaakt, noch binnen, buiten, bij licht (fill-in) of donker. En je hebt er ook een krachtige flits mee !! Die flash-on-board is ook heel goed (ook E-ttl), maar dan voor een veeeeel kleinere afstand. Nadeel van de on-board is dat je vlugger rode-ogen hebt. Ik geef toe, er is wel rode-reductie, maar bij velen helpt dit niet. Een andere nadeel is dat je gemakkelijk schaduw hebt van bvb een grote lens (f2.8) waar een zonnekap op zit. Een ander (kleiner) nadeel, is dat het ook je batterijen ge-/verbruikt van uw 10-D. Voor reportages buitenshuis (grote ruimtes - bvb voor huwelijk in kerk, fill-in met portret-tele, enz...) heb je toch minstens een 420 of 550 nodig. De kleine is goed voor in de huiskamer, en dichtbij opnamen. En in noodsituaties, als je de grote niet bij hebt, of je geen tijd hebt om hem er op te zetten. Greetz.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

Comment

Hallo, ik zou zeker de 550EX aanraden maar je kan die wel veel goedkoper vinden dan de door U aangehaalde prijs.
            De 550EX is een prachtig toestel met veel energie. Gebruik daarin goede oplaadbare cellen Nimh met zoveel vermogen als je kan vinden, 2200 mah is ideaal, ik gebruik cellen van 1600 mah en dat geeft ongeveer 150 flitsen op korte tijd de cellen worden wel behoorlijk warm van de belasting maar tot hiertoe nog geen enkel probleem.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Ik heb ook nog een vraagje:
              Wat is het bereik van respectievelijk de 420EX en de 550EX?
              http://www.janluursema.nl

Comment

Working...
              X