Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus E10

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Olympus E10

Hallo,

Wat vinden jullie van de Olympus E10? Staat zeer sterk geprijsd, maar zit ik met teveel beperkingen? Wat denken jullie?

Originally posted by X-pression
    Hallo,

Wat vinden jullie van de Olympus E10? Staat zeer sterk geprijsd, maar zit ik met teveel beperkingen? Wat denken jullie?
    Is nog steeds een zeer goed toestel - hangt er een beetje vanaf wat je wil (besteden).
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Comment

Ik heb den E-20 .. Da's ongeveer hetzelfde...
      Enne ik zou geen andere willen. Tot nu toe nog geen betere gezien of vastgehad die me beter lag.
      Vooral de feeling, het vastpakken vind ik super bij die Oly's E-serie.
      Van 't moment je dat ding vastneemt ben je verloren.
      Zo'n body heb ik nog niet bij anderen gevoelt.... (Behalve bij m'n vrouwtje)
      en de specs... tja... het is een al ietsje ouder toestel... maar niet veroudert....

Comment

Originally posted by mic
        Enne ik zou geen andere willen. Tot nu toe nog geen betere gezien of vastgehad die me beter lag.
        en de specs... tja... het is een al ietsje ouder toestel... maar niet veroudert....
        Knap gezegt mic.
        Z900
        Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Originally posted by X-pression
          Hallo,

Hou wel rekening met de 'trage' wegschrijfsnelheid van de E10.
          Lot to learn... Much to gain

Comment

ja, het is wat traag na vier foto's... soms is dat wel wat vervelend... Maar ja daar leer je mee leven. Ik heb er niet veel last van. Je kan vier foto's in z'n buffer plaatsen en dan ben je wel een minuutje rustig.
            Als je sportfoto's wil gaan nemen, kan ik me inbeelden dat het te traag is . Maar voor wat ik hem gebruik, is de snelheid voldoende.
            En op een BD shooting day zit ik toch ook boven de 800 foto's per dag.

Comment

Originally posted by mic
              Mic, ge neemt me de woorden uit de mond. Ook wat je vrouwtje betreft.

...oops.
              http://www.theafricabug.com

Comment

Working...
              X