Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat is de juiste code voor de Cashback van Canon?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wat is de juiste code voor de Cashback van Canon?

Hallo allen,ik heb even een vraag over de cashback actie van Canon.
    Ik heb net de Canon EOS 40D opgehaald en vraag me nu af wat de code moet zijn die ik op zou moeten sturen.
    Ik zie op de onderzijde twee plakkers met een streepjescode maar weet niet of dit het juiste is.
    De doos is er een uit een kit en geeft verder alleen de melding van Body ,maar ik mag er vanuit gaan dat dit toch een correcte code is.
    De plakkers zijn over elkaar heen geplakt en er staan alleen nummers op de onderste plakker.
    Op de bovenste staat alleen een sterretje en gevolgd door CAEOS40D.
    Kan iemand aangeven wat ik nu moet doen?

Groeten ,Hummerfan.

Re: wat is de juiste code voor de Cashback van Canon?

Yep , Hier van hetzelfde.
    Ik heb ook een ''kit'' doos gehad bij konijn , en ik heb die code van de onderkant opgestuurd , daar er nergens anders iets te bespeuren viel

Groeten ,

Rohnny
    Groeten , VDSDigit@l

Comment

Als de body uit een kit komt zit deze waarschijnlijk in een witte doos ?
      Dan moet je de code van de grote doos opsturen (weet niet of er op de witte doos ook een code staat), als er een sticker met twee codes opstaat, gewoon helemaal opsturen ... ben je zeker.

Hoop dat je niet enkel de witte doos gekregen hebt, dan heb je een probleem.

Heb net toch maar beslist om een 2e 40D te bestellen nog net op tijd voor de cashback, met 150 Euro 'korting' is dit wel een heel mooie body hé, heb de invoice al, dus de datum is in orde, wanneer hij geleverd wordt is dan iets minder belangrijk

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Hij zat wel in een witte doos maar gelukkig zat deze weer in de grote rood,zwarte Canon kit doos.
        Ik zal die code opsturen en kijken wat het gaat worden.
        Zit alleen nog te worstelen met de gegevens voor de teruggave van het geld via de IBAN code.
        Als ik hier mijn gegevens invul zegt hij dat de waarde niet overeen komt.
        Iemand hier ook al eens dit probleem meegemaakt ?

Comment

Working...
        X